سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام ابراهیمی در نخستین نشست شورای اداری زرند : لزوم توجه مردم به سبک زندگی اسلامی / اقدام تیم هسته ای ارزشمند است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 410 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.01.19
 
کد خبر: ۹۴۰۱۱۸27672
تعداد نظرات : ۰ نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱۸ فروردین, ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند صبح دیروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر اینکه باید فعالیت ها و کارها خدایی باشد، اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری باید آویزه گوش همگان قرار گیرد و همدلی و وحدت بیش از پیش بین احزاب سیاسی وجود داشته باشد.

وی بر گسترش فرهنگ غنی اسلامی تأکید و بیان کرد: مردم در مراسمات مختلف اسراف نداشته باشند و سبک زندگی اسلامی را مدنظر گرفته و از رقابت و چشم و هم چشمی خودداری کنند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه باید در راستای گسترش فرهنگ ازدواج آسان تلاش کنیم، تصریح کرد: باید مدیران اتاق فکر داشته باشند و با همفکری و وحدت در راستای پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی گام بردارند.

ابراهیمی با اشاره به مذاکرات هسته ای، اقدام تیم هسته ای را ارزشمند دانست و گفت: معلوم نیست که طرف مقابل راستی آزمایی داشته باشد، بنابراین همه باید زمینه افزایش تولید در داخل را فراهم سازیم و از کالاهای داخلی استفاده کنیم.

در پایان این آیین اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند به بیان دیدگاه های خود در راستای فرهنگ اسلامی پرداختند.


برای دیدن لینک این خبر درسایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.