سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی دوای درد جامعه است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 555 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1393.12.10
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
93/12/08 - 14:44
شماره: 13931208000517


http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaa732.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی گفت: اصل اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری باید به‌صورت هدفمند اجرا شود.

وی ادامه داد: حمایت و استفاده از محصولات و تولیدات داخلی زمینه‌های وابستگی به خارج را کاهش می‌دهد و در نهایت اگر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در جامعه اجرا شود تمام مشکلات جامعه رفع می‌شود.

امام جمعه زرند تصریح کرد: اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی دوای درد جامعه است و ما نباید متکی به نفت باشیم و در این راستا آحاد مختلف مردم و همه دلسوزان نظام اسلامی باید با تمام توان برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنند.

ابراهیمی یادآور شد: در شهرستان زرند هم سرمایه‌داران بسیاری هستند که سرمایه‌های خود را از این شهر خارج می‌کنند در حالی که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم است و می‌توانند با ایجاد کارخانجات متعدد علاوه بر ایجاد اشتغال در زمینه تولید هم نقش‌آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی کوچک می‌توان کارهای بزرگی در راستای تولید انجام دهیم و دلیلی ندارد وقتی کالای ایرانی با کیفیتی در کشور تولید می‌شود، کالاهای بی‌کیفیت خارجی را خریداری کنیم.

امام جمعه زرند تصریح کرد: خرید کالای خارجی موجب به‌وجود آمدن مشکلاتی در جامعه می‌شود و آگاهانه و یا ناآگاهانه علاوه بر خارج شدن ارز به اشتغال بیگانگان کمک می‌شود و ضرورت دارد خانواده‌ها تعصب ملی داشته باشند و از کالاهای داخلی استفاده کنند تا سبب رونق اقتصادی در جامعه شود.

ابراهیمی با گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی و آغاز هفته احسان و نیکوکاری این نهاد مقدس را از یادگاران امام راحل دانست و رسیدگی به معیشت محرومان جامعه را از آموزه‌های دینی برشمرد و تاکید کرد: مومنان در آستانه سال نو به فکر مستمندان و محرومان باشند.


برای دیدن لینک این خبردرخبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.