سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: جناح‌های سیاسی در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 489 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1393.10.20
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
93/10/19 - 14:38
شماره: 13931019000522

http://yascms.ir/emam/gozaresh/a1002.jpg

امام جمعه زرند گفت: جناح‌های سیاسی با وحدت بیش از پیش ‌در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری تلاش کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت‌ هفته وحدت اظهار داشت: پیام دین مبین اسلام برای مسلمانان، حفظ وحدت است و هفته وحدت، تدبیر و یادگار ارزشمند امام راحل(ره) است.

وی بیان داشت: هفته وحدت فرصتی است برای اتحاد بیشتر مسلمانان و اینکه طبق قرآن، ید واحد و دشمن مشترک را بشناسند و مانع توطئه‌های آنها برای خدشه‌دار کردن اسلام و انقلاب شوند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان می‌کوشند از هر طریقی به اسلام ضربه بزنند، لذا باید با اتحاد و همدلی بیش از پیش خود به دشمنان نشان دهیم توطئه‌های آنها کاری از پیش نمی‌برد‌ و اختلاف بین شیعه و سنی معنی ندارد.

خطیب جمعه زرند در ادامه به زندگی و سجایای اخلاقی پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: جامعه ما به سیره و روش رسول خدا(ص) خیلی نیازمند است‌.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت از بحران‌ها، محقق شدن فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی است، لذا باید در راستای تحقق فرامین معظم انقلاب مردم و مسئولان تلاش کنند.

ابراهیمی افزود: همه جناح‌های سیاسی با وحدت بیش از پیش ‌در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد توجه مقام معظم رهبری است، تلاش کنند، زیرا نتیجه‌ اختلاف بین جناح‌های سیاسی به وجود آمدن فساد بانکی است و بعضی‌ها از این اختلافات سو‌ءاستفاده می‌کنند‌ که زیبنده جامعه ما نیست‌.

برای دیدن لینک این خبردرخبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.