سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند: حربه دشمن دامن زدن به اختلاف میان شیعه و سنی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 472 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1393.10.12
 
سایت خبری "صدای زرند"نوشت:حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت رمز پیروزی امت اسلامی در برابر مستکبران و صاحبان زر و زور است.


http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaa734.jpg


امام جمعه زرند گفت: دامن زدن به اختلاف میان شیعه و سنی، حربه دشمن برای ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان است.

به گزارش "صدای زرند"، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت رمز پیروزی امت اسلامی در برابر مستکبران و صاحبان زر و زور است.

امام جمعه زرند گفت: امت مسلمان بیش از بیش به وحدت نیاز دارند، چرا که جهان استکبار از طریق تفرقه سعی در از بین بردن هویت اسلام و مسلمین دارد.

وی تصریح کرد: دامن زدن به اختلاف میان شیعه و سنی، حربه دشمن برای ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان است که مسلمانان باید با وحدت خود این اقدامات تفرقه‌افکنانه را خنثی کنند.

ابراهیمی عنوان کرد: تا زمانی که مسلمانان با محوریت قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) با هم متحد و منسجم هستند، دشمنان به اهداف تفرقه‌افکنی خود نمی‌‌رسند و ما باید این وحدت را بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی بپذیریم و نگذاریم دشمنان بین مسلمانان تفرقه و جدایی ایجاد کنند.

خطیب جمعه زرند ادامه داد: نهضت عظیم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بستری برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است.

وی متذکر شد: مردم ولایتمدار ما با حضور خود در مراسم حماسه ۹ دی که متعلق به آحاد مختلف مردم و همه احزاب بوده بار دیگر حماسه‌آفرین شدند و نشان دادند که در دفاع ارزش‌های والای انقلاب و ولایت تا پای جان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی با اشاره به اینکه ۹ دی باید همیشه در تاریخ انقلاب و اذهان مردم جاودانه بماند، متذکر شد: دشمن برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نمی‌کند.

انتهای پیام/

برای دیدن لینک این خبردرسایت صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.