سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: 9 دی سند ماندگار تجدید بیعت با رهبری است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 593 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1393.09.18
 
http://yascms.ir/emam/gozaresh/a1002.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در نخستین جلسه برگزاری مراسم 9 دی که با حضور فرماندار زرند در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: حضور خودجوش آحاد مختلف مردم هوشیار و همیشه در صحنه در حماسه 9 دی 88 قدرت و اقتدار و نقش بی‌بدیل رهبری نظام در عرصه‌های ملی و جهانی را به منصه‌ ظهور رساند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور عظیم خود در روز 9 دی بیعت مجدد خود را با آرمان‌های امام و شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مقام معظم رهبری اعلام داشتند.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه دشمن توطئه‌های زیادی برای ضربه‌ زدن به نظام مقدس به‌ویژه جایگاه ولایت برنامه‌ریزی می‌کند، یادآور شد: نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان با حضور عظیم مردم با شکست سختی روبه‌رو شد و مردم با حضور گسترده در روز 9 دی قدرت خود را برای دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند و کمر فتنه را در هم کوبیدند.

ابراهیمی گفت: بزرگداشت حماسه 9 دی یک تکلیف و زیباترین قدردانی و قدرشناسی از ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی است، لذا باید با برنامه‌ریزی مراسم باشکوه این روز برگزار شود.

وی بیان کرد: با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و احساس مسئولیت و وابستگی قلبی مردم به انقلاب اسلامی، هیچ خطری قادر به تضعیف این نظام الهی نیست.

امام جمعه زرند ادامه داد: حرکت انقلابی و شور معنوی میلیونی مردم ایران در حماسه 9 دی نشانه محبوبیت نظام جمهوری اسلامی، بصیرت دینی مردم و جایگاه والای رهبری در نظام سیاسی ایران اسلامی است.

ابراهیمی تصریح کرد: فتنه 88 ابعاد مختلفی داشت و دشمنان اصل موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که ولایت فقیه است را هدف قرار دادند که با روشنگری و تدبیر مقام معظم رهبری زوایای این فتنه برای همه مردم مشخص شد و بعد از روشنگری رهبر معظم انقلاب مردم با بصیرت و حضور در صحنه توطئه دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار زرند هم در این نشست اظهار داشت: حماسه 9 ‌دی اقتدار معنوی و شکست‌‌ناپذیری مردم در مواجهه با توطئه دشمنان مردمی نظام را به‌ نمایش گذاشت و غرب را تحقیر کرد.

حبیب‌الله خنجری 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و گفت: جریانی که در کشور اتفاق افتاد این بود که دشمنان می‌خواستند به‌نفع خودشان تمام شود اما مردم با بصیرت تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند تا 9 دی سال‌جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی افزود: در فتنه 88 به تدریج پشتیبانی بیگانگان و تدارک همه‌جانبه ضد انقلاب در راستای تحقق اهداف فتنه‌گران دست آنها را رو کرد و مردم به صحنه آمدند و این حماسه به یادماندنی 9 دی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران از یک پشتوانه و سرمایه عظیم اجتماعی و مردمی برخوردار است.

فرماندار زرند اضافه کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی در مدارس و دانشگاه‌ها از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برنامه‌های ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی ماه در زرند است.

خنجری از همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی زرند خواست با برنامه‌ریزی صحیح مراسم باشکوه این روز به‌یادماندنی را برگزار کنند.

به گزارش فارس در این نشست اعلام شد در روز 9 دی برنامه‌های مختلفی در شهرهای ریحان‌شهر، خانوک و یزدان‌شهر برگزار می‌شود.

برای دیدن لینک این خبردرخبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.