سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: تفکر بسیجی مانع از تحقق اهداف دشمنان می‌شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 490 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1393.09.01
 
http://yascms.ir/emam/gozaresh/a1002.jpg

گروه استانها / حوزه شمال كرمان
93/08/30 - 15:21
شماره: 13930830000483


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زرند با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی اظهار داشت: دوشنبه آینده نماز طلب‌ باران در مصلی‌ این شهرستان اقامه می‌شود و اقشار مختلف مردم خداجوی برای شرکت در نماز طلب باران‌ حضور یابند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گفت: هم‌اکنون بسیج به یک درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است و در زمان جنگ به کمک نیروهای مسلح، ‌حماسه‌های عظیمی را آفریدند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بسیجیان در حال حاضر با برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ تحت فرامین مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی در جامعه ما باشد، دشمنان به هیچ عنوان به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

امام جمعه زرند، وجود ولایت را از نعمت‌های الهی برشمرد و اطاعت از ولایت را مایه سعادت و جامعه اسلامی دانست و گفت:‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است و باید با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب زمینه ظهور ‌امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

وی به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دشمن از جبهه اقتصادی وارد شده است و ما نباید به دنبال بحث تحریم‌ها باشیم.

ابراهیمی ادامه داد: اینکه اگر هر کشوری رابطه با آمریکا را داشته باشد دیگر مشکلی ندارد، قطعا این طور نیست و لذا دلسوزان نظام و آحاد مختلف مردم انقلابی و دوستدار انقلاب باید دست به دست هم دهند و با تولید کالاهای داخلی با کیفیت تلاش کنند.

امام جمعه زرند اظهار داشت: ما نباید متکی به تحریم‌ها باشیم، کشور باید از درون تقویت شود، باید اسراف را کنار بگذاریم‌ و از کالاهای داخلی استفاده کنیم.


برای دیدن لینک این خبردرخبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.