سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امروز کوفه صفتان و مقام پرستان، صف خویش را از ملت جدا کرده اند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 818 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.10.21
 

امروز کوفه صفتان و مقام پرستان، صف خویش را از ملت جدا کرده اند



http://yascms.ir/emam/Untitled - 20.bmp



استان ها: امام جمعه بافت، گفت: امروز کوفه صفتان و مقام پرستان، صف خویش را از ملت و رهبری جدا کرده و به اردوگاه دشمن پیوستند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان بافت، به مناسبت 19 دي سالروز خروش مردم در محكوميت اهانت به ساحت حضرت امام (ره) در گفتگو با خبرنگار شبستان خاطراتي از ان حادثه بيان كرد.

وي كه خود از شاهدان عینی قیام خونین 19 دی سال 56 است، گفت: در 19 دی سال 56 بنده طلبه ای 15 ساله بودم که تازه وارد حوزه علمیه قم و مدرسه کرمانی ها شده بودم و همان زمان نيز با افکار بلند حضرت امام(ره) آشنا شدم.

امام جمعه بافت، ادامه داد: در پی انتشار مقاله توهین آمیز به امام راحل در 17 دی همان سال، حوزه علميه، ناگهان ملتهب و متلاطم شد و روز بعد از آن یعنی در 18 دی به همراه سایر طلاب و روحانیون برای عرض تسلیت هتک حرمت امام(ره)به منزل بزرگان حوزه رفتیم.

وی افزود: صبح روز 19 دی نیز به دیدار بزرگانی چون آیت الله وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید رفته و بعدازظهر همان روز جمعیت عزادار از صحن مطهر حرم حضرت معصومه(س) به سمت خیابان ارم حركت كرد و پس از عبور از چهارراه بیمارستان وارد خیابان صفائیه و از آنجا وارد منزل آیت الله نوری همدانی شديم.

شاهد عینی قیام 19 دی، از آیت الله نوری همدانی به عنوان مرجعی بیدار، هدایتگر و یار وفادار امام ورهبری و اسلام ناب یاد کرد و گفت: مرام اين مرجع بزرگ همان مرام سال 56 است.

وی در ادامه بیان داشت: پس از سخنرانی مفصل آیت الله نوری همدانی، جمعیت به خیابان صفائیه رفته و با راهپیمایی آرام وارد چهار راه بیمارستان شدند که به محض رسیدن جمعیت به این مکان، کماندوهای رژیم پهلوی جلوی مردم و طلاب را گرفته و یکی از آنان با بلندگوهای دستی جمعیت را تهدید کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی، ابراز داشت: یکی از ساواکی ها شیشه های بانک را شکست و سپس کماندوها به جان مردم بی دفاع افتادند و از دو طرف جمعیت را محاصره و شروع به كتك زدن مردم كردند كه در این لحظه یکی از آنان با باتوم به من حمله کرد و مرا نيز كتك زد.

وی افزود: سپس تیراندازی ها شروع شد و اولین شهدای حماسه بزرگ دفاع از اسلام و امام خونشان بر زمین ریخت و زمینه ساز انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه شهرستان بافت، در بخش دیگری از سخنانش به دیدار روز گذشته هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: 19 دی امسال حال و هوای عجیبی داشت و من نيز كه در اين جمع حضور داشتم از همان مکانی که حماسه 19 دی سال 56 در آنجا خلق شد، عازم دیدار با رهبری شدیم.

وی گفت: شعارهای 19دی امسال همان شعارهای 19 دی سال 56 در دفاع از اسلام ناب و ولایت فقیه بود که در این روز مردم یک بار دیگر با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق کرده و بیعت خویش را با رهبری اعلام کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پرچمدار عزت، شرف و ناموس ملت ماست که ادامه دهنده راه امام(ره) و شهدا بوده و مسیر عزت و سرافرازی ایران اسلامی را می پیماید.

وی با بیان این موضوع که دشمنان امروز همان دشمنان امام(ره)، ولایت و مرجعیت در سال 56 هستند، گفت: تنها تفاوت امروز با سال 56 تغییر رويه خواص است.

امام جمعه بافت، تبیین کرد: خواصی که در آن دوران همراه اسلام و امام(ره) و یار پیر مراد ملت بودند، امروز در طلب رسیدن به مقام و ریاست، اسباب شادی دشمنان قسم خورده نظام را فراهم کردند.

وی اظهار داشت: اگر در سال 56 طاغوتیان به دستور اربابان خود یعنی آمریکای جهانخوار، طلاب و مردم را مورد ضرب و شتم قرار داده و آنان را به شهادت رساندند، در عاشورای امسال هم عوامل استکبار با کف و سوت به جان مردم عزادار و وفادار به اسلام و قرآن و ولایت افتاده و آنان را مورد حمله قرار دادند.

حجت الاسلام ابراهیمی، افزود: همان دشمنان قسم خورده از اقدام هتاکان حمایت کرده و سران فتنه هم همراه با دشمنان و زیر همان علم از این افراد حمایت کرده و آنان را خداجو نامیدند.

امام جمعه بافت، گفت: ملت خوش فهم، با بصیرت، حق شناس و دشمن شناس ایران، جاده صاف کن های دشمن را در هر لباس و پست و مقامی که باشند به خوبی می شناسد و آنان را از خود طرد می کند همان گونه که در سال 56 طاغوتیان را از خود طرد کرد.

وی با استفاده از سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب و تبیین این موضوع که پول پرستان و مقام پرستانی که در اردوگاه ائمه(ع) به مقام سرداری هم رسیده بودند، در بحبوحه نیاز امام خویش را تنها گذاشته و به صف دشمن پیوستند، تصریح کرد: امروز کوفه صفتان و مقام پرستان، صف خویش را از ملت و رهبری جدا کرده و به اردوگاه دشمن پیوستند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان، با تأکید بر دشمن شناسی و دشمنی با دشمنان انقلاب و اسلام خاطرنشان کرد: در همه حال باید هدایت و حمایت از امام حق را از خداوند متعال طلب کنیم.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.