سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

از كي هتاكان روز عاشورا خداجو شده‌ان

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 879 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.10.18
 
از كي هتاكان روز عاشورا خداجو شده‌اند


http://media.farsnews.com/Media/8806/Images/jpg/A0738/A0738219.jpg



خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: موسوي حتي عاشوراستيزان را مردم خداجو مي‌خواند، از كي هتاكان، اراذل و كف و سوت زنان مراسم عاشورا خداجو شده‌اند.


حجت‌الاسلام علي ابراهيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به بيانيه اخير محسن رضايي و ميرحسين موسوي اظهار داشت: اين بيانيه نشان از عدم درك صحيح صادركنندگان آن از موقعيت فعلي انقلاب، مردم، رهبري، كشور و اوضاع جهان است.
وي افزود: اينكه در اين بيانيه آمده است، بعد از انتخابات اين نخستين بار بود كه مرد كم به صحنه آمدند، گرچه انتخابات سرآغاز تحرك جديد بود و بايد رقباي احمدي‌نژاد و شخص نويسنده اين موضوع را درك كنند و اين حضور ده‌ها ميليوني و بيش از 80 درصدي مردم را مايه استحكام نظام و پيشرفت، همكاري و همدلي قرار دهند، نه وسيله افتراق، غم و اندوه براي ملت تا آنجا كه مردم مجبور شوند با حضور ميليوني كار را در راهپيمايي بعد از عاشورا تمام كنند.
امام جمعه بافت گفت: البته معلوم است كه هنوز اين عده پيام ملت را درك نكرده‌اند و در اين بيانيه نوشته شك ندارم كه افراط‌‌گرايان هر دو گروه با رفتارها نادرست ... آنچه كه ملت ايران از زن و مرد و كوچك و بزرگ در راهپيمايي سراسر كشور نشان دادند، محكوم كردن سران فتنه، عوامل و دست‌اندركاران و اربابان آنها مدنظر بود.
وي خاطرنشان كرد: چه كساني در روز عاشورا مرگ بر اصل ولايت فقيه را سر دادند و قرآن و پرچم عزاي حسيني را آتش زدند و عزاداران را ضرب و شتم كردند، از چه كساني حمايت مي‌كردند و چه كساني را محكوم كردند، آيا سران استكبار، صهيونيسم‌هاي آدم‌كش و غاصب و ... محكوم شدند.
ابراهيمي ادامه داد: آنچه قبل و بعد از انتخابات مشاهده شد، افراط‌گري‌هاي سران فتنه موسوي، كروبي و خاتمي بود كه كار را به اينجا رساندند، نه افراط‌گرايان هر دو طرف و اين تهمت بي‌اساس به انتخاب قاطبه ملت است كه شعارهاي احمدي‌نژاد را پذيرفت و راي داد.
وي افزود: معلوم است، شما هنوز هم خود را به خواب زده و نمي‌خواهيد، پيام انتخابات را در راهپيمايي با شكوه مردم متوجه شويد.
ابراهيمي گفت: شما كه خود را سرباز رهبري و ملت معرفي مي‌كنيد، كدام سرباز است كه وقتي فرمانده‌اش مورد تهمت و ظن قرار مي‌گيرد، ساكت بماند، چرا شما از روز اول به راي مردم گردن ننهاديد و چرا شركت سران فتنه را كه برخلاف مسير ملت بود، محكوم نكرديد.
وي افزود: فعالان سياسي يا بهتر بگويم خواص جبهه حق، بعضي از سران فتنه شده‌اند و تخم فتنه را كاشتند و آشوب‌ها را سازماندهي كردند و بعضي سكوت كرده و جزو قاعدين شدند و با سكوت خود بيشترين ضربه را به نظام وارد كردند.
امام جمعه بافت ادامه داد: بعضي بزرگان از مراجع عظام مانند آيت‌الله نوري همداني، مكارم شيرازي و جامعه مدرسين كه امام راحل به جوانان توصيه كرد كه از جامعه مدرسين جدا نشويد و الا به دامان اسلام آمريكايي مي‌افتيد، سينه سپر كرده و از قبل از انتخابات تاكنون با درك عمق فتنه مردم را راهنمايي و نگذاشتند، رهبر معظم انقلاب تنها بماند.
وي افزود: موسوي هرگز عقب‌نشيني نكرده و تاكنون هر عمل ضدانقلابي كه مي‌توانسته انجام داده و اگر كاري انجام نداده، نتواسنته است.
ابراهيمي گفت: موسوي، كروبي و خاتمي مسئول تمام گرفتاري‌هاي ايجاد شده براي مردم و هتك حرمت نظام هستند.
وي خاطرنشان كرد: موسوي حتي عاشوراستيزان را مردم خداجو مي‌خواند، از كي هتاكان، اراذل و كف و سوت زنان مراسم عاشورا خداجو شده‌اند، اگر چنين است، عمر سعد هم به لشكريانش در روز عاشورا گفت يا خيل‌الله، لشكر خدا وارد جنگ شويد كه بهشت در انتظار شما است.
ابراهيمي گفت: در فرازي هم از رهبر عزيز تقاضاي صدور پيام كرده است، عجب مگر رهبر انقلاب قبل و بعد از انتخابات بارها پيام نداد در حالي كه شما و سران فتنه شنيديد و لبيك نگفتيد و مردم كه امروز در جاي خواص جبهه حق نشسته‌اند، پيام رهبر را به خوبي لبيك گفتند.
وي تصريح كرد: خود شما تاكنون چقدر به رهنمودهاي ايشان عمل كرده‌ايد، اين خود دليل نپختگي پيام شما است كه با اين ترفند مطلب را به رهبري برگردانده تا فردا بگوئيد، اگر رهبر پيام و رهنمودي داده بود، مشكلات پديد نمي‌آمد و در آينده رهبري را مقصر جلوه دهيد.
پيام راهپيمايان بي‌شك محكوميت سران فتنه بود و چگونه سران فتنه اين پيام آشكار را نشنيدند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.