سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پيام نوروزي حجت الاسلام و المسلمين علي ابراهيمي امام جمعه محترم شهرستان بافت به مناسبت فرا رسيدن نوروز 92

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 696 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1392.01.25
 
پيام نوروزي حجت الاسلام و المسلمين علي ابراهيمي امام جمعه محترم شهرستان بافت به مناسبت فرا رسيدن نوروز 92
http://yascms.ir/istgah/ebrahimi3.jpg

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله، الصلوة والسلام علي رسول الله و علي آله الطيبن الطاهرين
یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال
حضرت امام¬جعفر صادق(ع)مي فرمايند:هیچ نوروزی نیست مگر اینکه ما در آن روز ، منتظر فرج هستیم (بحارالانوار ج ۵۲)

فرارسیدن عید نوروز را که سرآغاز تحول در جهان بیرون و درون و تجلّی بخش قدرت آفرینش خدای متعال است به محضر مقام معظم رهبری ، مردم شریف و ولایت مداربافت و بویژه به خانواده های عزتمند و سر افراز شهیدان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت عرض مي نمايم و از خدای بزرگ و مهربان می خواهم سال جدید را سال پایان انتظار و سال ظهور همه خوبيها حضرت حجت بن الحسن العسكري(عجل الله تعالي فرجه الشريف) قرار دهد. همچنین عرض تبریک خدمت تمام مردم ایران وخيرمقدم بخصوص آنان که به شهر باصفا و زيباي بافت تشریف آورده و می آورند.
در ايام خجسته نوروز عطر دل انگیز وصل و صله رحم و گذشت و مهربانی را در جان و روح بستگان خود ایجاد نمائیم و با تحولی شگرف همگام با طبیعت مصفا به سمت صفا و صمیمیت و برادری و دوستی و محبت در سال جدید قدم برداریم.همه همشهریان عزیز و مهربان می دانند آنچه که تاکنون باعث تحول در کشور عزیز ما به سمت نور و حرکت پرشتاب به سمت قرآن و اسلام و عزت آفرینی و آزادی و تعالی شده است،از برکت امام بزرگوار(ره)و مقام معظم رهبری(دام ظله العالي)بوده ا ست و یگانه گفتمانی که مبين صراط مستقیم الهی است گفتمان امام و رهبر بزرگوار است.
انشاءالله که در تمام مراحل زندگی خصوصاً درانتخابات بسيار مهم ودشمن شکن آینده با تبعیت از این راه عزت آفرین، کشور و ملت و انقلاب اسلامی خود را بیمه نمائیم و با حضور حداکثری در پاي صندوقهاي آرا تمام بدخواهان اسلام و مسلمانان را نا اميد و سرافكنده نمائيم.
لازم به تذكر است ايام عيد امسال مصادف با ايام شهادت مظلومانه سرور زنان جهان حضرت فاطمه(سلام الله عليها) مي باشد انشاءالله همگان خصوصاً دختران و بانوان مكرمه شهرستان راه روشن و سلوك فاطمي را سرلوحه كار خود قرار دهند و با الگوگيري از اين حوريه انساني و صفا بخش زندگي، راه صحيح و درست را پيشه خود ساخته و حرمت و احترام اين بزرگوار را در ايام عيد امسال بيش از پيش نگه داشته و از مراسمات و شركت در مراسماتي كه مناسب شأن آن حضرت نيست دوري نمايند.
ضمن تبريك سال جديد به همه مديران، مسئولان عزيز و زحمتكش و كارمندان ادارات و نهادها و ارگانها، از همه آنها مي خواهم قدر اين مردم شريف و ولي نعمت خود را بدانند وبا تمام وجود در جهت گره گشايي اين مردم عزيز خصوصاً جوانان برومند اين خطه قدم بردارند. و از همه جوانان و نوجوانان، پسران و دختران عزيز مي خواهم هميشه ودر همه حال حرمت و احترام والدين خود را به خوبي نگه داشته و خاطر مباركشان را هميشه دلشاد نمايند.
صحت و سلامت، عافيت و تندرستي، شادابي و شادكامي، سعادت دنيا و آخرت همگان خصوصاً سلامتي رهبر عزيز و بزرگوارمان را از خداي متعالي خواستارم انشاءالله سال جديد سالي پر از موفقيت و پيروزي و بهروزي وسرافرازي و پيشرفت براي ملت ايران و ملتهاي مسلمان وسالي غرق در نور از بركت حضور مولايمان حضرت بقية الله اعظم(عجل الله تعالي فرجه الشريف) باشيم.
والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته

علي ابراهيمي
امام جمعه شهرستان بافت


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.