سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام ابراهيمي امام جمعه محترم بافت در خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت:شمنان برای بلعیدن مملکت اسلامی ما دهان بازکرده اند

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 632 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1391.11.06
 
کد خبر: 80514167 (3112397) | تاریخ خبر: 06/11/1391 | ساعت: 17:28
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

امام جمعه بافت: دشمنان برای بلعیدن مملکت اسلامی ما دهان بازکرده اند
امام جمعه بافت گفت: استکبار و دشمنان در این برهه حساس از زمان برای بلعیدن مملکت اسلامی ما دهان باز کرده اند.
[امام جمعه بافت: دشمنان برای بلعیدن مملکت اسلامی ما دهان بازکرده اند]
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی ابراهیمیˈ در خطبه های نماز جمعه بافت در جمع نمازگزاران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، افزود: مدیران و مسوولان ما باید به رفتار و اخلاق سیاسی پیغمبر اسلام (ص) توجه کنند و آن را سرمشق انجام امور خود قرار دهند.

وی ادامه داد: امروز اطراف ما را دشمنانی فرا گرفته است که خون ما را مباح می دانند و در سوریه وهابیون و سلفی ها دست به دست دشمنان اسلام داده و از پشت به مسلمانانی که با آنها و اسرائیل جنگیدند، خنجر می زنند.

حجت الاسلام ابراهیمی، تصریح کرد: امروز کشور ما نیاز به همدلی و وحدت دارد و اختلاف و دودستگی یک سم مهلک محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: مصلحت امروز ما این است که دشمن از دهان مردم عزیز ما هر لحظه جمله ˈ لبیک یا خامنه ای لبیک یا رهبریˈ را بشنود.

امام جمعه بافت تاکید کرد: مسوولان ما نیز باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل و تورم را مهار کنند و نگذارند ارزش پول ملی ما روز به روز پایین تر بیاید.

وی در ادامه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: خداوند عنایت ویژه ای به این مردم و مملکت دارد و انقلاب اسلامی انشاالله زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الامر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اخلاق سیاسی پیامبر اسلام پرداخت و بیان کرد: ایشان در مسائل شخصی اهل گذشت و بخشش بودند اما در مسائلی که احکام خدا باید انجام شود محکم می ایستاد و هیچ مسامحه ای نداشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی، اظهار کرد: پیامبر (ص) هرگز اجازه نمی داد حریمی هتک و حقی به ناحق پایمال شود زیرا مدیر و مدبر بودند اما برای خود امتیاز ویژه ای قائل نبود.

وی افزود: امروز جامعه و دنیا نیازمند و تشنه اخلاق پیامبر اعظم اسلام است و مسلمانان نیازمند سیره رسول الله هستند.

امام جمعه بافت، اظهار کرد: اگر اخلاق فردی، اجتماعی، سیاسی و عبادی رسول خدا الگوی مسلمانان جهان شود، تمام بدبختی ها از جوامع مسلمانان برچیده می شود و دشمن دیگر قادر به ظلم و ستم نیست.ک/2

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.