سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام علي ابراهيمي امام جمعه محترم شهرستان بافت:آیین های مسلمانان خاری بر چشم دشمنان است

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 585 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1391.08.04
 
کد خبر:80387545 (2940692)|تاریخ خبر:05/08/1391|ساعت:11:51
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

امام جمعه بافت: آیین های مسلمانان خاری بر چشم دشمنان است
امام جمعه بافت گفت: هر یک از سنت ها و آیین های مسلمانان مانند حج که آنان را در کنار یکدیگر قرار می ‌دهد در واقع خار و گلوله ‌ای بر چشم دشمنان است.
[امام جمعه بافت: آیین های مسلمانان خاری بر چشم دشمنان است]


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی ابراهیمیˈ روز جمعه در خطبه های نماز عید قربان در بافت در جمع مردم نمازگزار ضمن تبریک عید قربان افزود: دین اسلام مهترین دین در عالم است و تمام آداب و رسوم در این دین هم در دنیا و هم در آخرت برای انسان ها مفید است.

وی با بیان اینکه حضرت ابراهیم به اذن خداوند مامور به ذبح اسماعیل پسر خود شد، خاطرنشان کرد: پدران و مادران کشور ما نیز در زمان دفاع مقدس با روحیه حضرت ابراهیم جوانان را برای دفاع از کشور و دین به سوی شهادت فرستادند که این مساله ایثار و از خودگذشتگی ایرانیان در برابر عزیزترین نعمت‌ های خدا را نشان می دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی، بیان کرد: قربانی را باید به سه قسمت تقسیم کرد یک بخش باید به فقرا داده شود، بخش دوم را باید برای خودمان نگاه داریم و بخش سوم را باید هدیه داد نه برای فقرا بلکه برای فامیل و همسایگان که بسیار سنت پسندیده ‌ای است.

امام جمعه بافت، تصریح کرد: این سنت هاست که مسلمانان را نگاه داشته است، و در قربانی کردن چیزی که برای خداوند مهم است، تقوای بندگان است.

وی افزود: در دهه امامت و ولایت خوش ترین و بهترین روزها را می گذرانیم و باید بدانیم که اگر در عید غدیر این انتصاب به جا و شایسته نبود اسلام ما به این گونه وجود نداشت.

حجت الاسلام ابراهیمی، گفت: در روز عید غدیر خم نیز ما جشن بزرگی بر پا می کنیم که در خور شان امیرالمومنین (ع) باشد و در بافت از نابغه قرآنی ˈمحمد تقی خانˈ نیز دعوت به عمل می آوریم.ک/2
7443/8154/2624
انتهای پیام /*

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.