سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

استکبار به دنبال نابودی حزب‌الله و نجات صهیونیسم است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 495 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.05.12
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/05/06 - 15:36
شماره: 13910506000510
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

امام جمعه بافت:
استکبار به دنبال نابودی حزب‌الله و نجات صهیونیسم است
برای مشاهده لینک خبر کلیک نمایید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: استکبار جهانی به دنبال آن است که حزب‌الله را از بین برده و رژیم صهیونیستی را از نابود شدن نجات دهد.

خبرگزاری فارس: استکبار به دنبال نابودی حزب‌الله و نجات صهیونیسم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافت اظهار داشت: قرآن کریم به انفاق توجه ویژه‌ای داشته است که انفاق هم شامل انفاق مستحب و انفاق واجب می‌شود.

وی افزود: خداوند انفاق را هر چند که کم باشد قبول می‌کند و از انفاق کردن نترسید زیرا مالی را که انفاق کردید بیشترش را کسب می‌کنید.

ابراهیمی گفت: انفاق روح و وجود انسان را گسترش می‌دهد و سبب رشد و تعالی بعد مادی و معنوی می‌شود.

وی بیان داشت: رسول خدا (ص) می‌فرمایند "هر کس از مال پاک و پاکیزه خودش در راه خدا انفاق کند خدای بلند مرتبه با رویی باز از او استقبال می‌کند و اگر هم کم باشد برای خداوند فرقی نمی‌کند".

ابراهیمی بیان داشت: 20 درصد مردم جهان سرمایه دارند و 80 درصد مردم فقیر و به عبارت دیگر بیشتر ثروت جهان میان 20 درصد از افراد تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: نظام سرمایه‌داری غرب ادعای رفع این مشکل را با راه ‌انداختن بنگاه‌های خیریه کرد اما از بنگاه‌های خیریه استفاده سیاسی کردند و نتوانستند مشکل را حل کنند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: کمونیست‌ها هم نتوانستند مشکل فقر را حل کنند لذا وقتی غرب و شرق نتوانستند بر این مشکل راهی بیندیشند باید به قرآن رجوع کنیم که راه‌های زیادی برای مشکل فقر داده است.

وی گفت: ما در زمان جنگ تحمیلی بدترین و شدیدترین تحریم‌ها را شاهد بودیم چنان که حتی سیم خاردار هم نداشتیم و به ما نمی‌دادند اما دشمن از همه لحاظ نظامی از ما خیلی بالاتر بود و کشور ما به برکت امام زمان (عج) از جنگ، تحریم و ... گذشت و همچنان پیروز راه خود را ادامه می‌دهد.

ابراهیمی عنوان کرد: انسان تا زمانی که نیاز به چیزی نداشته باشد دنبالش نمی‌رود و اگر همه چیز را به ما بدهند چیزی به دست نمی‌آوریم.

امام جمعه بافت گفت: استکبار جهانی به دنبال آن است که حزب‌الله را از بین ببرند و رژیم صهیونیستی را از نابود شدن نجات دهد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.