سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیداری اسلامی هجمه دشمن را بیشتر کرده است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 512 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.04.29
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/04/30 - 15:43
شماره: 13910430000583
امام جمعه بافت:
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

بیداری اسلامی هجمه دشمن را بیشتر کرده است
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: با بیداری اسلامی هجمه‌های دشمن بیشتر شده ‌و سعی در تفرقه و جدایی در بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارند، نکته مهم و مورد تأکید رهبری ایجاد وحدت در کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در مورد ماه مبارک رمضان می‌فرمایند "شما به مهمانی و ضیافت خداوند دعوت شده‌اید، سفره مهمانی سفره عمومی است"، اما خداوند به ما مسلمانان رحمت و نعمت خاص هم دارد که آن با روزه‌داری همه اعضا و جوارح و ترک شهوات است که موجب پاک شدن گناهان در وسط ماه و برائت و دوری از جهنم در آخر ماه می‌شود.

وی افزود: سفره مهمانی خداوند قرآن مجید است و به هر اندازه که می‌توان باید به این امر توجه کرد.

ابراهیمی به پنجم مرداد ماه 58 مصادف با برگزاری نخستین نماز جمعه به فرمان امام خمینی (ره) و امامت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام می‌فرمایند "هر کس بر خدا و روز قیامت ایمان دارد بر او واجب است که به سوی نماز جمعه بشتابد".

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری‌ در مورد نقش ائمه جمعه می‌فرمایند "مسئولان انقلاب، پایگاه‌های رهبری و هدایت مردم در سراسر کشور ائمه جمعه هستند و این جایگاه مهم و بخشی از جایگاه ولایت و رهبری است".

ابراهیمی عنوان کرد: با بیداری اسلامی هجمه‌های دشمن بیشتر شده ‌و سعی در تفرقه و جدایی در بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارند، نکته مهم و مورد تأکید رهبری ایجاد وحدت در کشورهای اسلامی است.

وی در مورد مالیات گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند "مالیات یک تکلیف‌ و ادای مالیات در حقیقت یک فریضه دینی است و به چشم یک واجب دینی باید به آن نگاه کرد" و با توجه به تحریم‌های اخیر این امر بیشتر مورد نیاز است.

ابراهیمی ابراز داشت: مالیات منبع تامین مخارج عمومی است، کشور ترکیه نفت ندارد و درآمد آن از طریق مالیاتی که مردم می‌پردازند تأمین می‌شود و این نکته برای اقتصاد کشور لازم است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.