سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

ماهواره‌ها بی‌وفایی زوج‌ها به یکدیگر را ترویج می‌کنند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 560 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.04.25
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/04/25 - 15:13
شماره: 13910425000719
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

امام جمعه بافت:
ماهواره‌ها بی‌وفایی زوج‌ها به یکدیگر را ترویج می‌کنند
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ماهواره‌ها مرتب بی‌دینی و اباهی‌گری، دوست پسر داشتن و دوست دختر داشتن، وفادار نبودن زن به مرد و بالعکس در زندگی را ترویج می‌کنند.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: عدم پایبندی به مسائل اخلاقی، دینی و مسائل شرعی یکی از مسائلی است که منجر به از هم پاشیدگی خانواده‌ها و طلاق زوج‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه وضع احکام الهی برای خیر و اصلاح بشریت است، ابراز داشت: خداوند مانند طبیبی خیرخواه و دوستدار بیمار و بنده‌اش است و خواهان خوشبختی اوست و نمی‌خواهد بنده‌اش در این دنیا گرفتار شود.
ابراهیمی بیان داشت: کنار گذاشتن دستورات الهی برابر با عدم خوشبختی است و اگر زن و مرد دستورات خدا را در زندگی کنار بگذارند، خوشبخت نمی‌شوند.
ابراهیمی ابراز داشت: بنابر نظر کارشناسان و قضات پایبند نبودن به مسائل اخلاقی و دینی یکی از مهم‌ترین عوامل از هم پاشیده شدن خانواده‌ها است.
وی درباره آثار اختلاط با نامحرم بیان داشت: یکی از دستوراتی که خداوند بر آن تأکید دارد، حفظ حریم با نامحرم است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: ماهواره‌ها مرتب بی‌دینی و اباهی‌گری، دوست پسر داشتن و دوست دختر داشتن، وفادار نبودن زن به مرد و بالعکس در زندگی را ترویج می‌کنند.
وی افزود: برخی از کانال‌های ماهواره‌ زیر نظر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی فعالیت می‌کنند و سعی دارند، خانواده‌های ما را از هم گسیخته کنند.
ابراهیمی گفت: ارضای شهوت از راه حرام موجب کم شدن محبت به خانواده و فرزند می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ازدواج خیلی هم سخت نیست، اما جوان‌ها به خودشان خیلی سخت می‌گیرند در حالی که می‌توان ازدواج را ساده برگزار کرد تا پسران و دختران خودمان به گناه آلوده نشوند.
ابراهیمی با بیان قدرت کاذب غرب افزود: غربی‌ها از آن زمان که بر کشورهای اسلامی سلطه پیدا کردند، تلقین 2 تفکر انحرافی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه دشمنان به مسلمانان این موضوع را القا کردند که شما ناتوان هستید و هیچ کار نمی‌توانید انجام دهید، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد ما می‌توانیم، همه کار انجام دهیم.
ابراهیمی تصریح کرد: ابرقدرت‌ها این موضوع را هم به مسلمانان تلقین کردند که آمریکا، غربی‌ها و رژیم صهیونیستی را نمی‌توان شکست داد.
انتهای پیام/ب20/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.