سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

آمریکا برای حفظ قدرت و سیطره خود نابودی جهان برایش مطرح نیست!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 567 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.03.18
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/03/19 - 16:50
شماره: 13910319000481
امام جمعه بافت:
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

آمریکا برای حفظ سیطره خود جهان را نابود می‌کند
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: آمریکا برای حفظ قدرت و سیطره خود نابودی جهان برایش مطرح نیست.
خبرگزاری فارس: آمریکا برای حفظ سیطره خود جهان را نابود می‌کند


به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته بافت با طرح این سئوال که آینده‌سازان چه کسانی هستند، اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند ‌آینده به ما مربوط نمی‌شود و سرگرم کار خودشان هستند و عده‌ای دیگر هم می‌گویند که هیچ‌کس در آینده جهان تأثیر ندارند.

وی با بیان اینکه‌ هر دو گروه اشتباه فکر می‌کنند، افزود: ‌هر انسانی در آینده تأثیر‌گذار است و هر چه در آینده اتفاق می‌افتد مربوط به خود انسان است.

ابراهیمی ابراز داشت: دو دیدگاه در آینده زمین و انسان است، دیدگاه اول از دید تفکر مادی می‌گویند جهان انسانی و این کره خاکی در دست ابر‌قدرت‌ها است و حاکمان زمین قدرتمندان زمین هستند.

امام جمعه بافت افزود: کندی رئیس جمهور وقت آمریکا می‌گوید "ما می‌توانیم زمین را هفت مرتبه نابود کنیم" و بعضی از آدم‌ها هستند که آینده در دست آن‌هاست که هر وقت خواستند نابود کنند و این فرضیه کاملا اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر دیگر که تفکر الهی نام دارد و بر اساس قرآن و روایات که می‌گوید انسان تأثیرگذار و نقش دارد و آینده از آن انسان‌های پاک، مومن و پیرامون اهل ‌بیت (ع) است و جهان به دست پیروان ائمه اطهار (ع) می‌افتد و ظلم و ستمی دیگر در جهان روی نمی‌دهد.

وی افزود: آینده جهان در دست بندگان خالص خداوند است و شیعیان سرور زمین می‌شوند،‌ خداوند به مسلمانان مومن و صالح وعده داده که حتما‌‌ خلیفه زمین می‌شوند و جهان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند، آگاه باشید وعده خداوند حق است و ظاهر دنیا فریبتان ندهد.

ابراهیمی تصریح کرد: توجه به دستورات مقام معظم رهبری مهم است و درخواست ایشان از مردم این است که با اعضای خانواده خود و دوستان و همسایگان به نماز جمعه بیایند.

انتهای پیام/خ20



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.