سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

انتخاب رهبری نوری از انوار الهی بود

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 571 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.03.11
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/03/12 - 16:08
شماره: 13910312000540
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

امام جمعه بافت:
انتخاب رهبری نوری از انوار الهی بود
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری توسط مجلس خبرگان، نوری از انوار الهی و توفیقات و رهنمودهای غیبی امام زمان (عج) بود و مایه ناامیدی دشمنان ما شد.
خبرگزاری فارس: انتخاب رهبری نوری از انوار الهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با تبریک میلاد مولود کعبه اظهار داشت: میلاد با برکت امیرالمومنان علی (ع) در 13 رجب 30 سال بعد از عام‌الفیل یعنی 10 سال پیش از بعثت پیامبر اسلام (ص) است.

وی با اشاره به داستان زیبای تولد امیرالمومنان علی (ع) به ذکر فضائل حضرت پرداخت و گفت: این افتخار بزرگی است که ایشان در خانه خدا متولد و در خانه خدا شهید شدند و مجلسی که در آن نام امیرالمومنان علی (ع) برده شود، در حقیقت ذکر خداست.

ابراهیمی با اشاره به اینکه افتخار ما این است که شیعه و محب امیرالمومنان علی (ع) هستیم، بیان داشت: با ذکر گفتن امیرالمومنان علی (ع) تمام عالم، کوه‌ها و دشت و ... ذکر می‌گویند و اگر تلاش‌ها و فداکاری‌ها و ایثار ایشان نبود ما امروز اسلام را درک نمی‌کردیم.

امام جمعه بافت عنوان کرد: زحمات ایشان برای اسلام از ابتدای بعثت و نقش ایشان در جنگ بدر، احد، خندق، خوابیدن به جای پیامبر (ص) و ... بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

ابراهیمی با اشاره به 14 خرداد ماه خاطرنشان کرد: رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و انتخاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به رهبری نظام جمهوری اسلامی توسط مجلس خبرگان در سال 68 را در پیش داریم.

وی با اشاره به وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل ابراز داشت: توصیه به خواندن این وصیتنامه با ارزش و موثر برای همه اقشار جامعه و مسئولان کشور است.

ابراهیمی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در قسمتی از وصیتنامه فرموده‌اند "از افتخارات ما این است آمریکا و صدام و ... دشمن ما هستند" و کدام افتخار بالاتر از این است که آمریکا و استکبار در مقابل ملت ایران و کشور امام زمان (عج) ایستادند و شکست خوردند.

وی گفت: امام خمینی (ره) بر توجه به نماز جمعه و جماعات، مراسم عزاداری برای ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) تاکید داشت.

خطیب جمعه بافت تصریح کرد: انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری توسط مجلس خبرگان نوری از انوار الهی و توفیقات و رهنمودهای غیبی امام زمان (عج) بود و مایه ناامیدی دشمنان ما شد.

ابراهیمی در مورد اعتکاف و اهمیت معنوی آن گفت: اعتکاف برنامه خودسازی و ارتباط با خداوند است که دل‌ها را پاک و محکم می‌کند و شرط اعتکاف روزه است.

وی ابراز داشت: معتکف باید قبل از اذان در مسجد حضور پیدا کند و زمانی که دو روز در مسجد ماند، روز سوم بر او واجب می‌شود.

انتهای پیام/ب20

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.