سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

معلم در تربیت دانش‌آموزان نقش محوری دارد!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 801 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.02.16
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/02/16 - 16:26
شماره: 13910216001214
امام جمعه بافت:
معلم در تربیت دانش‌آموزان نقش محوری دارد
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: معلمان باید دانش‌آموزان را متدین بار بیاورند و همه معلمان در رسیدن به این موضوع نقش اساسی و محوری دارند.
خبرگزاری فارس: معلم در تربیت دانش‌آموزان نقش محوری دارد


به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در نشست مشورتی "معلم بسیجی و پرورش نیروی کارآمد" اظهار داشت: برای معلم خیر، همه موجودات عالم حتی ماهیان دریا دعا می‌کنند.

وی در مورد اینکه چرا تمام موجودات عالم برای معلم دعا می‌کنند،‌ ابراز داشت: هر چه خوبی و بدی است از انسان نشأت می‌گیرد، خیر انسان در عالم گسترش می‌یابد و به واسطه او زمین خدا آباد می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: معلم بسیجی یعنی انسان وارسته الهی در خدمت خدا‌ و به فرموده امام خمینی (ره)، امیرالمومنان علی (ع) است.

وی با اشاره به اینکه هر خوبی و هر بدی که در جهان پیدا شود از جانب معلم است، خاطر نشان کرد: معلم خوب، فضائل نیک، اخلاق پسندیده، آموزش و تربیت که از یاددهی مهم‌تر است را بر عهده دارد.

امام جمعه بافت اذعان داشت: مقام معظم رهبری در مورد وظایف و نقش معلم فرمودند، "معلمان سازندگان انسانند و انسان وقتی ساخته شد همه عالم ریزه‌خوار او هستند و برای او دعا می‌کنند".

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ،"نقش معلم مانند سوزنبان در مسیر قطار است در ظاهر شاید کم‌اهمیت جلوه کند، اما مسیر زندگی و مرگ انسان به او بستگی دارد".

ابراهیمی در توصیه به معلمان گفت: بچه‌ها را متدین بار بیاورید، این کار تنها وظیفه معلم دینی نیست، بلکه همه معلمان در رسیدن به این موضوع نقش اساسی و محوری دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.