سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

باید کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهیم!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 534 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.02.08
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/02/08 - 15:52
شماره: 13910208000542
امام جمعه بافت:
باید کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهیم
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

خبرگزاری فارس: امام جمعه‌ بافت گفت: باید همه ما کالای ایرانی را بر کالاهای خارجی ترجیح دهیم.
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!
خبرگزاری فارس: باید کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهیم


به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فضایل حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) بانویی مهربان و با گذشت بودند و محبت ایشان زبان‌زد خاص و عام بود.

وی افزود: پاکی، عفاف و حجابی که حضرت فاطمه (س) داشتند، هیچ‌کس نداشته و ندارد و انسان هر چه در باره‌ حضرت فاطمه (س) مطالعه کند در مقابل اهل بیت (ع) خاضع‌تر می‌شود.

ابراهیمی بیان داشت: امسال ایام فاطمیه در بافت بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و در هر کوچه و خیابانی می‌رفتیم، بوی حضرت فاطمه (س) به مشام می‌خورد.

وی گفت: ما باید نسبت به بی‌حجابی حساس باشیم، زیرا جرم و جنایت را افزایش می‌دهد، لذا همه‌ ما باید با اخلاقی خوش نسبت به بی‌حجابی و بد حجابی واکنش نشان دهیم و خداوند متعال حتی برای میوه‌ها و دانه‌ها مانند سیب و گردو و هم پوشش قرار داده است.

امام جمعه‌ بافت ابراز داشت: امسال راهبرد مقام معظم رهبری استفاده از تولید داخلی و حمایت ملی است و ما در این زمینه باید این غیرت را داشته باشیم که کالای ایرانی را که کارگر ایرانی می‌سازد، استفاده کنیم نه کالای بیگانه را تا با این کار بتوانیم چرخ اقتصاد داخلی را رونق بخشیم.

وی خاطر نشان کرد: نکته دیگر فرمان مقام معظم رهبری این است که ما کالای ایرانی را ترجیح دهیم، همه‌ افراد چه کارگران و چه افراد شاغل در ادارات باید کارشان را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.