سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

عزاداری‌های ایام فاطمیه مانند محرم برگزار شود!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 586 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.02.03
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/02/03 - 18:14
شماره: 13910203001372
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

امام جمعه بافت:
عزاداری‌های ایام فاطمیه مانند محرم برگزار شود
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم که تمام مراسم‌ها به ویژه ایام فاطمیه را مانند محرم برگزار کنند.

خبرگزاری فارس: عزاداری‌های ایام فاطمیه مانند محرم برگزار شود

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در ارتباط با هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: احترام به حضرت زهرا (س) بسیار بالاست، چنان که مفسر بزرگ عصر حاضر حجت‌الاسلام جوادی آملی در تفسیرشان فرمودند «ما ایرانی‌ها هر چه داریم از برکت علی و فاطمه داریم و به آنها مدیونیم».

وی افزود: به لطف خداوند بافت شهرستان مذهبی است و مجالس با‌شکوهی برگزار می‌شود، اما نیاز است که ما به برخی از مجالسمان بیشتر تکیه و مجالس کم‌رنگ را احیا کنیم، سعادتی نصیب ما شده که به اهل‌ بیت (ع) خدمت کنیم که قطعاً تأثیراتش را در زندگیمان می‌بینیم.

ابراهیمی بیان داشت: پیشنهادی از سازمان تبلیغات شده است که روز شهادت یک پیاده‌روی به سوی گلزار شهدای گمنام داشته باشیم، بسیار خوب و پسندیده است و بهترین و مؤثرترین راه برای مقابله با حجم وسیع تبلیغات وهابیون و دشمنان است.

وی خاطر ‌نشان کرد: شهرستان بافت قبلاً روحانی در مساجد نداشت، اما امروز تمام مساجد ما امام جماعت دارند و نماز جماعت برگزار می‌شود.

ابراهیمی ‌ابراز داشت: نقطه قوتی که در شهرستان بافت داریم، برگزاری مراسم‌های ایام محرم باشکوه خاص است، از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم که تمام مراسم‌ها به ویژه ایام فاطمیه را مانند محرم برگزار کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.