سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

عمل به فرامین رهبری واجب است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 516 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.01.17
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/01/18 - 16:27
شماره: 13910118000491
امام جمعه بافت:
عمل به فرامین رهبری واجب است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: اگر کشور ما روی پای خود بایستد و بی‌نیاز از کشورهای دیگر باشد، جمهوری اسلامی سرآمد است و این فرمایش رهبر برای همه یک واجب عینی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت: دو نعمت سلامتی و امنیت را بسیار مهم است، انسان تا این دو را از دست ندهد، قدر آنها را نمی‌داند.

وی بیان کرد: شهرستان بافت پزشکان بسیار خوب و حاذقی دارد و به نظر می‌رسد که به آنها بهایی داده نشده است.

ابراهیمی از رئیس شبکه بهداشت شهرستان بافت خواست که در جذب پزشکان به شهرستان و خدمات‌رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: اامام خمینی (ره) فرمودند:ملت شریف ایران!اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه با ایران است.

ابراهیمی افزود: استکبار جهانی و در رإس آنها امریکا می‌خواهند ما همیشه نوکر و وابسته به آنها باشیم و هر چه داریم در اختیار آنها قرار دهیم.

وی در مقوله انرژی هسته‌ای عنوان کرد: به لطف دانشمندان هسته‌ای، جمهوری اسلامی به درجات عالی رسیده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: کشور ما به فرموده مقام معظم رهبری در رشد علمی مقام اول را در منطقه و مقام 17 را در جهان دارد.

خطیب جمعه بافت ابراز داشت: ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، اما انرژی هسته‌ای را برای ادامه زندگی در آینده که دیگر سوخت‌ها رو به پایان هستند، نیاز داریم.

وی عنوان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اگر مسئولان و مردم از این فرمایش رهبری استقبال کنند، تمام جهان مجبور هستند، ایران اسلامی مقتدر و ثروتمند را از همه جنبه‌ها به رسمیت شناخته و قبول داشته باشند.

ابراهیمی افزود: اگر کشور ما روی پای خود بایستد و بی‌نیاز از کشورهای دیگر باشد، جمهوری اسلامی سرآمد است و این فرمایش رهبر برای همه یک واجب عینی است.

خطیب جمعه بافت بیان کرد: مقام معظم رهبری‌ در دیدار با نخست وزیر ترکیه فرمودند "ما از اصلاحات در سوریه حمایت می‌کنیم، اما اینکه امریکا بخواهد دخالت کند ما این را نمی‌پذیریم".

وی با اشاره به ثبت نام حوزه علمیه از مردم خواست فرزندانشان را به حوزه علمیه بفرستند تا مبلغ اسلام باشند.

امام جمعه بافت مجالس عزا در منازل، مساجد و ... را یکی از نشانه‌های حب اهل ‌بیت (ع) دانست و افزود: ما هرچه داریم از اهل ‌بیت (ع) است.

انتهای پیام/آ20

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.