سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خواست دشمن وابستگی ایران به آنهاست

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 545 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.01.03
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/01/04 - 16:24
شماره: 13910104000304
امام جمعه بافت:
خواست دشمن وابستگی ایران به آنهاست
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: خواسته دشمن وابستگی ایران اسلامی به جهان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با تبریک عید نوروز اظهار داشت: نوروز ریشه در تعالیم اسلامی هم دارد که احادیث زیادی از ائمه اطهار (ع) در مورد تکریم نوروز داریم.


وی افزود: انسان مأمور به شناخت خداوند است و این شناخت می‌تواند از دو را عقل و فطرت امکان‌پذیر باشد.

ابراهیمی بیان داشت: هر کسی که نیاز انسان را برآورده کند، انسان او را دوست دارد، توانای واقعی خداست و کسانی که طرف بت‌ها و غیر او رفتند راه را اشتباه رفتند.

خطیب جمعه بافت خاطرنشان کرد: رسیدگی به اعمال یک سال گذشته و حسابرسی به کارهایی که انجام داده‌ایم، بسیار مهم و راهی برای سعادت ماست که ببینیم طی یک سال گذشته اگر دست خیر داشته‌ایم و گره از کار مردم باز کرده‌ایم و فرامین الهی را لبیک گفته‌ایم که باید با تکبیر خدا را شکر کنیم.

وی عنوان کرد: اما اگر معصیتی انجام داده‌ایم یا اینکه از پس مسئولیتی که در نظام بر عهده ما بوده بر نیامده‌ایم، باید در‌صدد توبه براییم و سعی در جبران آن کار داشته باشیم و دیگر به آن کار باز نگردیم.

ابراهیمی با توجه به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این نامگذاری را هوشمندانه و مدبرانه توصیف کرد و افزود: ضربه دشمن به ما وابستگی ما به جهان است.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم، باید چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی مستقل باشیم و لازمه این کار حمایت دولت از تولید داخلی و برداشتن بعضی سختگیری‌های بیجا است.

خطیب جمعه بافت ابراز داشت: بحث ایجاد اشتغال، بحث روز و مورد نیاز ماست که باید کارهای اساسی در این مورد انجام شود و همه باید دست به دست هم دهیم و به فکر باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر در شهرستان یکی از نکات قابل تاثیر و تأمل است.

وی افزود: امروز دیگر نمی‌توانیم به فکر پشت میز‌نشینی باشیم، زیرا ظرفیتش را نداریم ما باید به فکر ایجاد اشتغال‌های خانگی و در بحث صنعت و معدن باشیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مقام عظمای ولایت در نکاتی دیگر تأکید بر تولید اجناس بادوام و با‌کیفیت و خرید اجناس داخلی توسط مردم بود که با این کار چرخه اقتصادی در کشور فعال و شکوفا می‌شود.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.