سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

12 اسفند برگ زرینی بر افتخارات ملت

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 665 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.12.07
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 90/12/07 - 08:51
شماره: 13901207000047
امام جمعه بافت:
12 اسفند برگ زرینی بر افتخارات ملت است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: مردم با خلق حماسه‌ای دیگر و با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند برگ زرینی بر افتخارات خود می‌افزایند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم باید به تحقیق و پرسش در مورد هر یک از نامزدهای انتخابات بپردازند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: انتخاب کاندیدا اصلح باید بر اساس شعور، آگاهی و ملاک و معیارهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گیرد.

وی افزود: ملت بیدار ما همیشه ثابت کرده است با منطق، رعایت قانون و رضای خداوند سرنوشت خود را رقم می‌زند و توجه‌ای به تبلیغات مسموم بیگانگان ندارد.

ابراهیمی بیان داشت: این بار نیز مردم باید به دور از هرگونه اعمال سلیقه شخصی و با آگاهی و بدون تعصب قبیله‌ای و طایفه‌ای نماینده مورد نظر خود را تعیین می‌کنند و نااهلان از عملکرد خود مایوس می‌شوند.

امام جمعه بافت تصریح کرد: نماینده مجلس باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و در تمام صحنه‌هایی که مردم به وی نیاز دارند، فعالانه حضور یابد و قرار نباشد فقط برای کسب رای در بین مردم حضور پیدا کند.

وی مسئولان را به رعایت قانون در همه مراحل انتخابات توصیه کرد و خواستار قانونمداری در برگزاری انتخابات و چارچوب ضوابط و شرایط نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

ابراهیمی تصریح کرد: همه سلایق سیاسی در انتخابات مجلس در شهرستان بافت دیده می‌شود و این در حالی است که برخی اعلام می‌کردند، همه جناح‌های سیاسی وارد عرصه انتخابات نمی‌شوند.

امام جمعه بافت گفت: این بار نیز مردم با خلق حماسه‌ای دیگر و با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزایند.

انتهای پیام/ح20

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.