سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 601 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.11.29
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 90/11/28 - 15:56
شماره: 13901128000665
امام جمعه بافت:
انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi5.JPG

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و کشور محسوب می‌شود.
خبرگزاری فارس: انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مقام معظم رهبری‌ در جمع سفیران و میهمانان کشورهای خارجی در روز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) نکته‌ای مهم فرمودند، "انقلاب اسلامی ما در دوران جاهلیت مدرن که تصور داشتند، دین و تعالیم الهی برای هدایت بشر به طور کلی از دور خارج شده است، راه و روش پیامبر(ص) و اهل بیت پاکش را زنده کرد".

وی گفت: به لطف الهی راهپیمایی 22 بهمن با‌شکوه هر چه تمام‌تر در تمام نقاط کشور انجام شد، دشمن فکر می‌کرد با تهدیدات و تحریم‌های جدید حضور مردم کم‌رنگ می‌شود که به لطف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری‌ و بینش مردم همیشه در صحنه این چنین نشد و مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکا زدند.

ابراهیمی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت 22 بهمن فرموده بودند، "خود را کوچک‌تر از آن می‌دانم که زبان به وصف و تقدیر از ملت و حضور آنان بگشایم" و "من از ملت تشکر و سعادت همه را از خدای تبارک و تعالی طلب‌ و آنان را به ادامه نهضت و به آرامش و وحدت کلمه دعوت می‌کنم".

وی در مورد انتخابات ‌از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند، "آنچه باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد نظر همه باشد، حضور و مشارکت گسترده مردم است، زیرا مجلس یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب و مظهر حضور و اراده مردم در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی است". این اهمیت از دو منظر که انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و کشور محسوب می‌شود و سهیم بودن در سرنوشت خود و کشور است.

ابراهیمی با اشاره به روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: امام راحل فرمودند، "تعداد بالای شهدا، جانبازان و مفقودان حوزه‌ها نشان می‌دهد که روحانیت برای دفاع از اسلام و کشور اسلامی تا چه حد مهیا بوده است".

وی جو شهرستان را آرام و صحیح ارزیابی کرد و گفت: هر کسی را که شما مردم انتخاب کردید، انتخاب من هم هست و نکات مهمی را به موقع و سر جای خود بیان می‌کنم. امیرالمومنین علی(ع) می‌فرمایند‌، "عاقل کسی است که هر کاری را در جای مناسب خودش انجام دهد.

‌خطیب جمعه بافت با توجه به این کلام گهربار گفت: زن و شوهر در زندگی باید عاقل باشند و والدین هم روش عاقلانه‌ای در پیش گیرند و از دخالت بیجا در زندگی زوج‌ها پرهیز کنند در این صورت زندگی آن‌ها آسیب نمی‌بیند.در نزد خدا هیچ چیز محبوب‌تر از خانه‌ای که با ازدواج آباد شود، نیست و یعنی مبغوض‌ترین حلال‌ها نزد خدا طلاق است.

ابراهیمی رمز خوشبختی در زندگی را صداقت دانست و افزود: نه مرد‌سالاری و نه زن‌سالاری در زندگی مناسب است، بلکه حق سالاری، حتی اگر به ضرر شخص باشد در زندگی درست و مایه سعادت است.
انتهای پیام/خ۱۰

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.