سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مردم در 22 بهمن مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی زدند!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 535 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1390.11.29
 
کد خبر: 30822500 (2403622) تاريخ انتشار : 28/11/1390 - 18:36
امام جمعه بافت: مردم 22 بهمن مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی زدند
http://yascms.ir/emam/ebrahimi4.JPG

امام جمعه بافت گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی و در راس آن آمریكا زدند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ' علی ابراهیمی ' ‌در آیین این هفته نماز جمعه بافت، افزود: به لطف الهی، راهپیمایی 22 بهمن باشكوه هرچه تمام تر در همه نقاط كشور برگزار شد.
وی ادامه داد: دشمن فكر می كرد، با تهدید و تحریم های جدید، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن كمرنگ خواهد شد كه به لطف الهی و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بینش مردم همیشه در صحنه، این چنین نشد.
وی درباره انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب نیز گفت: ایشان فرمودند، آنچه باید به عنوان یك راهبرد اساسی مورد نظر همه باشد، حضور و مشاركت گسترده مردم است، زیرا مجلس یك مركز اساسی و تعییین كننده برای انقلاب است و مظهر حضور و اراده مردم در صحنه های گوناگون سیاسی و اقتصادی است.
حجت الاسلام ابراهیمی، افزود: این اهمیت از این جهت است كه حضور مردم در انتخابات، بزرگترین پشتوانه انقلاب و كشور است و با شركت در انتخابات در سرنوشت خود و كشور سهیم هستید.
امام جمعه بافت، فضای سیاسی این شهرستان را آرام و صحیح ارزیابی كرد و گفت: هر كسی را كه شما مردم انتخاب كردید، انتخاب من هم هست و نكات مهمی را به موقع و سر جای خودش عرض خواهم كرد.
وی از همه مردم شهرستان بافت خواست كه در انتخابات شركت كنند.
حجت الاسلام ابراهیمی، همچنین با اشاره به روز روحانیت و دفاع مقدس نیز بیان كرد: امام (ره) فرمودند، تعداد بالای شهدا و جانبازان و مفقودین حوزه ها نشان می دهد كه روحانیت برای دفاع از اسلام و كشور اسلامی تا چه حد مهیا بوده است.
وی همچنین به موضوع دخالت ها و كنترل های نادرست والدین در زندگی زوجین به عنوان یكی از مهم ترین عوامل طلاق، اشاره كرد و گفت: زن و شوهر در زندگی باید عاقل باشند و والدین هم روش عاقلانه ای در پیش گیرند و از دخالت بیجا در زندگی زوجین پرهیز كنند.
وی خوب گوش دادن و شنیدن در زندگی را هنر دانست و اظهار داشت: این امر موجب درك متقابل از یكدیگر می شود.
خطیب جمعه بافت، همچنین صداقت را رمز خوشبختی در زندگی دانست.ك/2
7440/8154
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 30822500

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.