سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

عدم پایبندی به اخلاق موجب نابودی خانواده‌ها

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 545 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.11.14
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 90/11/14 - 16:09
شماره: 13901114000655
امام جمعه بافت:
عدم پایبندی به اخلاق موجب نابودی خانواده‌ها می‌شود
http://yascms.ir/emam/ebrahimi5.JPG

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: عدم پایبندی به مسائل اخلاقی موجب از هم پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود.
خبرگزاری فارس: عدم پایبندی به اخلاق موجب نابودی خانواده‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: مردم و جوانان ایران اسلامی برای انقلاب خون و جان دادند و به این خاطر هر سال تجدید بیعت با انقلاب داریم.
وی با اشاره به حضور جوانان برومند و متدین از کشورهای اسلامی و دیدار با مقام معظم رهبری بیان داشت: ابراز محبت جوانان به مقام معظم رهبری نشان از عظمت ایشان دارد که با صحبت‌های ایشان جان تازه‌ای به کالبد امت اسلامی دمیده شد.
ابراهیمی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، غربی‌ها دو تفکر انحرافی را در بین مسلمانان رواج دادند، اول ناتوانی مسلمانان که با انقلاب اسلامی ثابت شد و دیگری عدم شکست ابرقدرت‌ها که این هیمنه هم شکسته و باطل شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد زندگی مشترک گفت: علاوه بر ازدواج‌های عجولانه‌، خیابانی و بدون اطلاع یا رضایت خانواده، عدم پایبندی به مسائل اخلاقی هم موجب از هم پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود.
ابراهیمی تصریح کرد: دین مبین اسلام در مورد مسائلی مانند اختلاط، نگاه‌های هرزه، رعایت تمیزی و پاکیزگی در خانه موارد زیادی ذکر شده است.
وی خاطرنشان کرد: عمل به این دستورات سخت نیست، بلکه به نفع ما و تأمین کننده زندگی‌ همراه با سعادت و خوشبختی است.
خطیب جمعه بافت اظهار داشت: حفظ حریم با نامحرم از مسائل بسیار مهم و تأثیر‌گذار است، نباید به بهانه رفت و آمد، محرم و نامحرم بودن را نادیده بگیریم.
وی از ماهواره به عنوان یک وسیله ارتباطی مروج فساد، بی‌دینی، بی‌وفایی و از هم پاشیدگی خانواده‌ها نام برد و گفت: مجلس‌های گناه و اختلاط‌های بی‌مورد ایمان را فاسد می‌کند و بلایی مانند طلاق بر انسان نازل می‌کند.
ابراهیمی افزود: انسان باید با افراد خوب و متدین همنشینی و رفت و آمد کند، اما با حفظ حریم، مأنوس شدن انسان با خداوند در زندگی، غلبه دین بر شهوت و به طور کلی اطاعت از خدا را از نکات کلیدی است.
وی عنوان کرد: مهریه‌ها و جهیزیه‌های سنگین مورد تأیید اسلام نیست، اسلام ازدواج ساده و بادوام می‌خواهد که ما به زحمت نیفتیم.
انتهای پیام/صا10

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.