سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حلقه محاصره رژیم صهیونیسیتی تنگ‌تر می‌شود

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 575 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.11.07
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 90/11/07 - 15:56
شماره: 13901107000634 نسخه چاپي ارسال به دوستان
امام جمعه بافت:
حلقه محاصره رژیم صهیونیسیتی تنگ‌تر می‌شود
http://yascms.ir/emam/ebrahimi5.JPG

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: حلقه محاصره استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیسیتی در حال تنگ‌تر شدن است.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافت اظهار داشت: آسیب‌شناسی مسائل خانوادگی و مشکلات بین زوج‌ها ضروری است.
وی آمار ازدواج در 10 ماهه سال جاری را یک ‌هزار و 84 مورد ذکر کرد و افزود: آمار طلاق در شش ماهه نخست سال جاری و شش ماهه پایان سال گذشته 140 مورد بوده که به نظر می‌رسد، چندین برابر این آمار مراجعه به دادگاه و پاسگاه انجام گرفته است.
ابراهیمی ابراز داشت: در استان کرمان و شهرستان بافت آمار طلاق رو به افزایش است و حتی در کشور این معضل وجود دارد و این زنگ خطری برای همه خانواده‌ها به شمار می‌رود.
خطیب جمعه بافت طلاق را مبغوض‌ترین حلال خدا دانست و بیان داشت: امام صادق (ع) فرمود «کسی که همسر انتخاب می‌کند، باید او را اکرام کند و گرامی دارد و همسر شما مانند یک جواهر و گوهر ارزشمند است».
ابراهیمی تصریح کرد: قرآن می‌فرماید «همسر را نشانه خدا در زندگی خود ببین».
وی نگاه به زن به عنوان کلفت و به مرد به عنوان نان‌آور خانه را مردود دانست و افزود: باید قدر نعمت همسر را دانست.
ابراهیمی با بیان اینکه اسلام جهاد در راه خدا را ویژه مردان قرار داده است، عنوان کرد: رسول خدا می‌فرماید «جهاد یک زن خوب شوهرداری کردن است».
خطیب جمعه بافت ازدواج‌های عجولانه و بدون شناخت، خیابانی، تلفنی و یا اینترنتی را از جمله عوامل از هم پاشیدگی و طلاق خانواده‌ها دانست.
ابراهیمی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) در زمینه تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها تصریح کرد: اسلام‌خواهی مردم ایران و نجات اسلام از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را بر روی خسته کردن مردم، سست کردن اراده مسئولان متمرکز کرده است تا از این دو راه نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد.
ابراهیمی با بیان اینکه ما در بهترین حالت هستیم و به تعبیر امام خامنه‌ای در بدر و خیبر قرار داریم، گفت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه روزبه‌روز در حال گسترش است که فرار ‌علی‌عبدالله‌ صالح یکی از نشانه‌های آن به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: حلقه محاصره استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی در حال تنگ‌تر شدن است.
ابراهیمی بیان داشت: بیشتر هجمه دشمن بر روی اصل ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب، تضعیف شورای نگهبان و قانون اساسی و ایجاد تفرقه و اختلاف است.
وی به کاندیدا توصیه کرد که در ایام انتخابات رقبای خود را تخریب نکنند و در باره برنامه‌های خود صحبت کنند.
ابراهیمی افزود: نباید اجازه دهیم، دشمن در ایام انتخابات سوء ‌استفاده کند و مردم باید با آزادی، تحقیق و مطالعه رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.
انتهای پیام/غ10

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.