سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خبرگزاری فارس:بسیج باید در کشورهای اسلامی تشکیل شود!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 572 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.09.05
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
90/09/04 - 14:57
شماره: 13900904000536
امام جمعه بافت:
بسیج باید در کشورهای اسلامی تشکیل شود.
http://yascms.ir/emam/ebrahimi4.JPG

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: جوانان کشورهای اسلامی باید برای حمایت از انقلاب‌های خود و جلوگیری از انحراف دستاورهای آن، بسیج را تشکیل دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: ما هر چه داریم از ائمه معصوم (ع) به ویژه امام حسین (ع) و روز عاشورا است.
‌وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر چه دارد از محرم است، افزود: بسیج فرزند ماه محرم و مساجد است.
ابراهیمی بیان داشت: تأکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برگزاری عزاداری سنتی یعنی نشستن در مجلس عزای اباعبدالله (ع)، روضه‌خوانی، گریه کردن، سینه‌زنی و به راه انداختن دسته عزاداری است.
وی با اشاره به اینکه تراکم نذورات را در نهم و دهم محرم داریم، ابراز داشت: باید سعی شود از اول محرم مردم نذورانشان را به مساجد بیاورند و در طول مدت ماه محرم، عزاداران بر سر سفره اباعبدالله (ع) بنشینند.
ابراهیمی تصریح کرد: هدف از نذورات مصرف صحیح غذا، نزدیکی قلوب مردم به اهل‌بیت (ع) و رویاندن جوانه تقوا در قلوب مؤمنان است و نباید اسراف و غذاها در سطل زباله ریخته شوند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر از اول ماه محرم آغاز می‌شود، مهم‌ترین وظیفه ما تذکر با زبان خوش و زیباست و بقیه امور به دست مراجع ذی‍‌صلاح و نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.
‌وی بزرگترین معروف را حمایت از حق و مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و ایجاد اشتغال و بزرگترین منکر را جنایات آمریکا و صهیونیست و بیکاری و عدم اشتغال در کشور دانست.
ابراهیمی به بسیجیان توصیه کرد که برای عزاداری سالار و سرور شهیدان در مساجد و حسینیه‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.
وی جوانان مسلمان کشورهای اسلامی توصیه کرد تا برای حمایت انقلاب خود و جلوگیری از انحراف و نابود شدن دستاورها، ارگانی به نام بسیج را تشکیل دهند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.