سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خبرگزاری فارس 90/7/1

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 548 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.07.11
 
امام جمعه بافت:
جریان اصولگرایی باید تقویت شود
http://yascms.ir/emam/ebrahimi4.JPG

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: جریان اصولگرایی نه جریانی حزبی و نه جناحی، بلکه مبتنی بر اسلام ناب است و باید تقویت و حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با اشاره به نقش امام صادق (ع) در ایجاد تمدن اسلامی و لزوم احیای دوباره تمدن اسلامی در سراسر جهان اظهار داشت: نقش امام صادق (ع) در ایجاد کردن تمدن اسلامی بر کسی پوشیده نیست و زیربنای تمدن اسلامی را علم و دانش تشکیل می‌دهد.
وی بیان کرد: شکوفایی علم و دانش از برکت اسلام، رسول خدا (ص)، اهل ‌بیت (ع)‌ و به ویژه در دوره امام صادق (ع) است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) با شیوه‌های تربیت شاگرد به استاد و متخصص در هر علم، جذاب و دل‌نشین، صبر، تحمل و مدارا در برابر سئوال‌های مختلف، حل اختلاف بین مسلمانان و شیعیان و مناظرات علمی ‌در سراسر دنیای اسلام برای شکوفایی نهضت و جهاد علمی گام‌های بسیار مفیدی برداشتند.
وی تصریح کرد: ایشان توجه بسیاری به جوانان و تربیت آنها داشتند به کسب علم و دانش اهمیت فراوانی می‌دادند و می‌فرمودند «با مخالفان به گونه‌ای رفتار کنید که به سبب علم و حسن خلق شیعیان به مذهب حق جذب شوند».
خطیب جمعه بافت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام امام (ره) و شهدا و شش شهید روحانی شهرستان بافت افزود: اگر امام (ره) نبود، دفاع مقدس هم به نتیجه نمی‌رسید، این مرد بزرگ با امید و روحیه دادن به مردم و جوانان، جان تازه‌ای به کالبد ملت بخشید.
وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل‌ گفت: سخنان رئیس جمهور در مقر سازمان ملل پیام حق ملت ایران و حرف دل همه شیعیان و مسلمانان جهان است.
ابراهیمی بیان داشت: توصیه امام (ره) وحدت و دست برداشتن از نفاق و کارشکنی بود.
وی گفت: نزاع‌های شخصی و گروهی که از هوای نفس بر می‌خیزد در صورت رشد همه را به تباهی می‌کشاند و کشور را به خرابی سوق می‌دهد.
ابراهیمی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مهم این است که جریان اصولگرایی نه جریانی حزبی و نه جناحی، بلکه مبتنی بر اسلام ناب است، حفظ شود، نه اینکه حتما فلان شخص باشد.
وی تصریح کرد: مهم وحدت و انجام این رسالت است، تفاوتی ندارد چه کسی این پرچم را به مقصد برساند.
ابراهیمی با اشاره به ثمرات همایش بیداری اسلامی در کشور گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری‌ شاخص‌های این بیداری، اسلامی و مردمی بودن، ضد‌آمریکایی، ضد‌صهیونیستی و نفوذ جریان‌های نا‌مطمئن و به حاشیه راندن انقلابی‌ها از خطرات این بیداری است.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.