سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خبرگزاری فارس90/6/1

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 571 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.07.11
 
فارس:90/6/1 گروه استان ها
امام جمعه بافت:
بیداری اسلامی از برکات روز قدس است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi5.JPG

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: بیداری اسلامی و سرنگونی سران ظالم منطقه مانند مبارک و قذافی از برکات انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با اشاره به سخن حضرت علی (ع) که می‌فرمایند، «زیر بار ظلم نروید و از ظالم حمایت نکنید»، اظهار داشت: امام خمینی (ره) نیز مانند جد بزرگوارشان از همان ابتدای حرکتشان از مظلومان عالم حمایت کردند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس از ابتکارات جهانی امام راحل است که علاوه بر مسلمانان جهان، اکثر آزادیخواهان عالم و حتی بعضی یهودیان نیز در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.
وی شرکت در این راهپیمایی را مؤثر و موجب ترس استکبار و دشمنان دانست و بیان كرد: بیداری اسلامی و سرنگونی سران ظالم منطقه مانند مبارک و قذافی از برکات انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس است.
ابراهیمی افزود: پیام مردم مسلمان در روز قدس این است که امروز دنیای اسلام بیدار شده و دیگر زیر بار ظلم و زور نمی‌رود.
وی با اشاره به آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت شهید رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: دولت‌مردان برای مردم کار و خدمت کنند.
ابراهیمی با تقدیر از خدمات دولت در شهرستان بافت گفت: شهرستان بافت هنوز نیاز به کار و سازندگی دارد، انتظارات مردم از دولت این است که تعهد دولت به ارزش‌های انقلاب و ولایت مانند همان روزهای اول که اعلام می‌کردند، ادامه داشته باشد.
وی بیان داشت: مردم به دلیل شعائر انقلاب اسلامی، تواضع، دوری از غرور، خدمت به مردم و ولایتمداری به دولت نهم و دهم رای دادند.
ابراهیمی بيان داشت: عزل و نصب‌های سریع و پشت سر هم که به دلیل طرفداری از فلان حزب و جناح در بعضی موارد انجام می‌شود به ضرر مردم و خیانت به آنهاست.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.