سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

چاپ خبر در خبرگزاری فارس مورخ 90/5/7

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 650 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.07.10
 
گروه استانها / حوزه کرمان 90/05/07 - 16:26شماره:9005070848

امام جمعه بافت:
تعيين هيئت عالي حل اختلاف حكيمانه است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: تعيين هيئت عالي حل اختلاف بين قواي سه گانه توسط مقام معظم رهبري بسيار مؤثر و حكيمانه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه ‌اين هفته بافت اظهار داشت: تعيين هيئت عالي حل اختلاف بين قواي سه گانه توسط مقام معظم رهبري بسيار مؤثر و حكيمانه است.
وي عملكرد نيروي انتظامي را در مانور چهار روزه بسيار مؤثر دانست و گفت: از بركات اين مانور در شهرستان بافت كشف يك هزار ليتر مشروبات الكي، 5 هزار و 745 حلقه فيلم مبتذل، 99 كيلوگرم مواد مخدر، دستگيري دو قاتل فراري كه 12 سال در بافت خانه اجاره كرده بودند و ... مي‌توان اشاره كرد.
ابراهيمي اسلام منهاي روحانيت را از نقشه‌هاي دشمن خواند و افزود: تبليغات زياد رسانه‌هاي بيگانه و دشمنان عليه روحانيت به اين دليل است كه آنها مي‌دانند، روحانيت اسلام و كشور را از خطرات حفظ و نقشه‌هاي شوم آن‌ها را نقش بر آب مي‌كند.
وي با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري در مورد خطر اختلاف و ايجاد اشتغال افزود: رهبري فرمودند، نبايد در بين مردم اختلاف ايجاد شود كه اين مصيبتي بزرگ است، بايد مانند اتاق جنگ دوران دفاع مقدس كار كرد تا براي مردم كار و اشتغال ايجاد شود.
ابراهيمي بيان كرد: غرب غرق در منجلاب جنايت و انحطاط است، آنها كه تروريسم را پرورش دادند و در دامان مسلمانان انداختند، اكنون دامنگير خودشان شده است.
وي اضافه كرد: تروريست نروژي حامي صهيونيسم و ضد‌اسلام كه تربيت كرده بودند به روي فرزندان خودشان آتش گشود و ده‌ها نفر را به خاك و خون كشيد.
امام جمعه بافت در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه با اشاره به معيارهاي انتخاب همسر گفت: انتخاب بايد بر مبناي حسن عقل باشد تا موفق شود.
وي عواملي كه به عقل ضربه مي‌زند را خوردن مشروبات الكي و اعتياد به مواد مخدر خواند و افزود: فرد معتاد و مشروب‌خوار نمي‌تواند به همسر و فرزندان خود محبت كند و اين بلا در جسم و روح فرزندان نيز تأثير منفي دارد.
ابراهيمي آمار 70 درصد از مبتلايان به ايدز را از طريق مواد مخدر بيان كرد و گفت: 65 درصد از كودك‌آزاري و همسر‌آزاري، 55 تا 60 درصد آمار طلاق مربوط به اعتياد است.
وي تصريح كرد: پيشگيري در اين مقوله از درمان مهم‌تر است و بايد بستر آموزش را در كشور گسترش دهيم.
ابراهيمي بلاي اعتياد را از اهداف دشمن براي مسلط شدن بر نيروي جواني كشور ما دانست و تصريح كرد: راهكار دينداري، ايمان، اهل مسجد و قرآن و نماز بودن براي جلوگيري از اين بلاي خانمان‌سوز بسيار مؤثر است.
وي گفت: والدين بايد از فرزندان خود مراقبت و فرزند صالح تربيت كنند، زيرا فرزند صالح در آينده والدين خوبي هستند.
ابراهيمي خاطرنشان كرد: استفاده صحيح از اوقات فراغت، دادن الگوي صحيح به فرزندان‌، اردوهاي زيارتي و ترغيب فرزندان به ورزش و كلاس‌هاي ديني از عوامل سالم زندگي كردن و دوري از اعتياد است.


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.