سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

چاپ خبر در خبرگزاری فارس مورخ 90/4/10

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 693 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.07.10
 
گروه استانها / حوزه کرمان 90/04/10 - 17:07شماره:9004107237

امام جمعه بافت:
سپاه در دفاع از انقلاب پيشتاز است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب از هيچ زحمتي فروگذار ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته بافت با اشاره به خانواده از ديدگاه حضرت علي (ع) به تبيين شرايط دختر و پسر در امر ازدواج پرداخت و اظهار داشت: حسن خلق و خوش خلقي دختر، پسر و خانواده‌ها يكي از عوامل مهم و موثر در ازدواج است.
وي افزود: حيات اجتماعي در گرو اخلاق است و در غير اين صورت با نزاع و دعوا زندگي سوخت و سوز مي‌شود.
وي با بيان احاديثي از ائمه اطهار (ع) گفت: خوش‌خلقي نعمتي بسيار بزرگ براي آدمي است و تحقيق در امر ازدواج بسيار ضروري است و افرادي هم كه از آن‌ها تحقيق مي‌شود، نبايد غير حقيقت چيزي را بگويند و خدايي ناكرده خوب را بد جلوه دهند.
وي مهم‌ترين موارد تحقيق را در مورد اخلاق خود فرد، خانواده فرد و دوستان بيان و تصريح كرد: بايد از خانواده‌هايي كه آلودگي اخلاقي دارند، پرهيز كرد.
وي با اشاره به دلايل حرمت شراب از قبيل زيان رساندن فرد به خود و اجتماع و مذمت آن، شراب‌خواري را از آلودگي‌هاي اخلاقي دانست و با توجه به كلام ائمه اطهار (ع) ازدواج، شهادت، رفت و آمد، مصافحه، عيادت و حتي شركت در تشييع جنازه فرد شراب‌خوار منع شده است.
امام جمعه بافت با اشاره به اينكه سعادت و خوشبختي در زندگي در گرو اين است كه ما دستورات خداوند را در زندگي اجرا كنيم، بيان كرد: براي حضور در مسجد مسائلي از قبيل پوشيدن بهترين لباس، غسل كردن، استعمال عطر براي آقايان و تميز بودن لباس‌ها لازم و ضروري است.
وي با اشاره به فرارسيدن ماه شعبان و اعياد شيعيان از جمله تولد امام حسين (ع) روز پاسدار، تولد حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و تولد امام سجاد (ع) خاطرنشان كرد: ولادت علامه اميني صاحب كتاب با ارزش الغدير را تبريك مي‌گويم، اين دانشمند با استفاده از كتب اهل سنت، عيد غدير و ولايت حضرت علي (ع) را اثبات كرده است.
ابراهيمي با توجه به فرا رسيدن سوم شعبان و روز پاسدار ابراز داشت: سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب از هيچ زحمتي فروگذار ندارد و كاركنان سپاه افرادي با ايمان، خالص، تابع امام راحل و هم‌اكنون رهبر و بازوي نظام، رهبري و مردم هستند.
امام جمعه بافت با اشاره به رزمايش پيامبر اعظم (ص) و رونمايي از موشك‌هاي مختلف و قدرتمند سپاه پاسداران، اين اختراعات را مايه مباهات و افتخار ملت ما دانست و تصريح كرد: رسانه‌هاي غربي نوشتند كه خاورميانه صحنه نمايش قدرت ايران است.
وي اذعان كرد: رژيم صهيونيستي بيشتر از همه احساس ترس دارد و استكبار جهاني در حال ضعف است اما جمهوري اسلامي روزبه‌روز در حال قدرت گرفتن و رشد قرار دارد.
امام جمعه بافت با حمايت از كشاورزان اين شهرستان گفت: كشاورزان بافت خيلي در مضيقه هستند و با توجه به مشكلات استحصال آب كشاورزي و به عمل آمدن محصولات كشاورزي از يك طرف و خريد خيلي نامنصفانه اين محصولات توسط دلالان از طرف ديگر هشدار مي‌دهم و از مسئولان و در رأس آنها رئيس جمهور محترم درخواست دارم كه به فرياد كشاورزان در اين شهرستان برسند.


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.