سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اخبار کوتاه دوشنبه مورخه 9/12/89

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 607 مرتبه
دسته: اخبار کوتاه دفترتاریخ: 1389.12.14
 
بسم الله الرحمن الرحیم
دوشنبه مورخه 9/12/89
قبل از ظهر:
1-دیدار معاون پرورشی آموزش و پرورش به اتفاق کارشناسان حوزه پرورشی با امام جمعه در مکان دفتر امام جمعه.حجةالاسلام ابراهیمی در این دیدار روز امور تربیتی را به مستمعین تبریک گفت و در مورد اهمیت آموزش و تربیت سخن گفت.
2-دیدار مدیر,مدرسان,نونهالان و دانش آموزان دارالقران صراط با امام جمعه در مکان دفتر امام جمعه.در این دیدار حجةالاسلام و المسلمین ابراهیمی گفت:بالاترین خدمت,تربیت نسلی آگاه است که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج)و حتی از یاران ایشان باشد. و افزود:کار تربیتی کار سختی است.اخلاق خوش,علم بالا,فن بیان و...میخواهد.ودر این راه اگر یک نفر هم خوب تربیت شود آن اثر مطلوب را میگذارد.مثل حضرت امام(ره).و در پایان گفت:تمسک به قران در زندگی,ما را از شر شیطان حفظ میکند.
بعد از ظهر:
3-حظور امام جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی.امام جمعه در این جلسه گفت:با توجه به حضور همه مسئولین و اجرایی بودن مصوبات این جلسه,شورای فرهنگ عمومی,مجموعه و تشکیلاتی تاثیرگزار است و اگر همه در این مجموعه به وظایفشان عمل کنند,نمود و تاثیر آن را در شهر میبینیم.ایشان افزود:هدف از تربیت اینست که:همه ما متخلق به اخلاق الهی شویم.و به نظر بنده هدف این مجموعه نیز همین است,که در شهرستان اخلاق ها خدایی شوند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.