سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

همت مضاعف در كشور نمود عيني پيدا كرده است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 794 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1389.10.26
 

امام جمعه بافت:
همت مضاعف در كشور نمود عيني پيدا كرده است
امام جمعه بافت با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان همت مضاعف و كار مضاعف گفت: با توجه به فعاليت هاي صورت گرفته و عمران آبادني كشور اين شعار در كشور نمود عيني پيدا كرده است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام'علي ابراهيمي' در آيين نماز جمعه اين هفته بافت افزود: پس از نامگذاري امسال دولتمردان به همراهي مردم كشورمان با تمام توان در راستاي عمران و آباداني همه نقاط ميهن از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي كنند.
وي ادامه داد: بيشتر مسوولان با دلسوزي و برنامه ريزي هاي دقيق و علمي به كارهاي زيربنايي و همچنين رفع مشكلات مردم مشغولند كه اين خود دليل بر تلاش و همت مضاعف است.
حجت الاسلام ابراهيمي در ادامه با اشاره به ترور دكتر علي محمدي افزود: فتنه هاي بسيار خطرناكي از اين دست در طول تاريخ جمهوري اسلامي اتفاق افتاده كه با هوشياري مردم و رهبري به شكست منجر شده است.
وي ضمن قدرداني از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگيري عاملان شهادت دكتر علي محمدي، گفت: امروزه براي همه مسلمانان و حتي غير مسلمانان دنيا حركت هاي زشت و پليد تروريستي موساد و مجموعه صهيونيست ها آشكار شده است.
حجت الاسلام ابراهيمي نفوذ سربازان گمنام امام زمان (عج) در بدنه موساد را نشان از قدرت و عظمت ملت ايران دانست.
وي خطاب به دشمنان گفت: شهادت دكتر علي محمدي و ديگر نخبگان ايراني قطعا قدرت جامعه علمي ايران را در مبارزه با سلطه طلبان و تروريست هاي بي دين در راستاي علم آموزي براي پيشرفت كشور عزيزمان ايران بيشتر خواهد كرد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.