سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

ما خاکیان دورمانده از آسمانیان و افلاکیان چگونه می توانیم وصف کسانی که به قاب قوسین او ادنی رسیدند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 738 مرتبه
دسته: كتب و مقالاتتاریخ: 1389.08.11
 
اعوذ بالله من الشیطام الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الصلاه و السلام علی رسول الله و علی آله الطیبین الطاهرین المعصومین و لعن الدائم علی اعدائهم اجمعین
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

اسلام علیکم یا شهدا یا سعدا یا نجبا
با تشکر از همه عزیزانی که به دنبال برگزاری یادمان 17 دانشجوی شهید شهرستان بافت هستند بویژه جناب آقای مهدی پور مسئول محترم بسیج دانشجویی شهرستان.
ما خاکیان دورمانده از آسمانیان و افلاکیان چگونه می توانیم وصف کسانی که به قاب قوسین او ادنی رسیدند و به مقام فشهد و نجوی بار یافتند بپردازیم .
چگونه می توان از مقام عارفان و دلسوختگان و مجاهدان و مهاجران و ایثارگران و فدائیانی که ره صدساله را یک شبه طی نموده و به مقام فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی به آرامش رسیدند سخن گفت . از شهدای عزیزی که درس و بحث و مقام و منال دنیوی را رها کرده وبه ندای امام بزرگوار ، بت شکن قرن ، فریاد گر علیه ظلم و ستم ، نابود کننده موانع رشد و شکوفایی انسانیت و پاره کننده غل و زنجیر جهالیت و هدایت گر به نور توحید و اسلام ناب برای حفظ ناموس و شرف و مردانگی این مملکت برخاسته و دار وندار خود را فدا نموده تا دیگران به آسایش و آرامش به درس و بحث ادامه دهند و هیچ ظالم و ستمگری نتواندآنها را به یوغ بردگی بکشد . چه می توان نوشت و چگونه می توان مدیحه سرایی کرد . برادران و خواهران دانشجو و همشهریان عزیز ما هرچه داریم از برکات این شهدا و هزاران شهید سرافراز و جانباز و آزاده داریم . شهدا حق حیات بر گردن ما دارند و ما مدیون آنها هستیم . نام و یاد آنان را باید همیشه زنده نگه داشت و مرام و میراث گرانقدر آنان را پاس داشت .
جمهوری اسلامی ایران میراث گرانقدر امام و شهیدان می باشد . هر چه توان داریم در جهت تحکیم این نظام مقدس که استکبار جهانی این ظالمان و ستمگران همیشه تاریخ و صهیونیسم بین الملل و وهابیون جاهل از خدا بی خبر و شاخ شیطان و تمام دشمنان خارجی و داخلی احزاب درست کرده و دست به دست هم داده و کمر همت به نابودی آن بسته اند بکار بگیریم
واز رهبر بزرگوار و ولی زمان و حافظ میراث گرانقدر امام و شهیدان تبعیت نموده و گوش خود را به دهان حق گوی او بسپاریم و به برکت و جودش خود را از فتنه ها به ساحل امن برسانیم و از عمر و جوانی خود بالاترین و والاترین بهره ها را از طریق کوشش فراوان در درس و بحث و آشنایی با قران و راه مستقیم اهل بیت ببریم و بیشترین خدمت را به مردم ایران اسلامی بنماییم و راههای پیشرفت و تعالی را برای آنها نمایان کنیم و زنجیرها و وابستگی به بیگانگان را بوسیله علم و دانایی و توانایی و مدیریتی باز کنیم و به کمک این ملت وفادار و بزرگوار و از خود گذشته ، زمینه برطرف شدن ظلمت شب و نورانی شدن تمام جهان به یمن وجود حضرت صاحب الامر را فراهم آوریم .
از خداوند تبارک و تعالی سرافرازی و عظمت و مجد بزرگواری را برای همه شما آرزومندم ، بویژه از دانشجویان عزیزی که بار دیگر نام و یاد شهیدان بویژه دانشجویان شهید را در این دیار زنده نموده اند .
موفق و سربلند باشید .

والسلام
علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان بافت

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.