سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه باید از مواضع ولایی به مردم نگاه کند و به مسائل حاشیه ای ورود نکند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 954 مرتبه
دسته: خبرگزاری هلیلتاریخ: 1389.08.10
 
به گزارش هلیل،حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار ما گفت:برای تقویت خطبه ها و تریبون نماز جمعه باید،ضمن محتوا بخشی نیز به کوتاه بودن آنها توجه شود.
http://www.halil.ir/images/stories/clip_image002emam.jpg

وی افزود: امام جمعه یک شهر باید در عزل و نصب ها کمتر دخالت کند و بیشتر باید به مسائل شهرستان در راستای توسعه و همدلی بین مردم و مسئولان تلاش کند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد:خطبه و خطیب جمعه ای موفق می باشند که مردم را یک قدم به خدا و اهل بیت (ع)نزدیک کند،وهمیشه تقدیر و تشکر از مدیران در راستای خدمت به نظام و مردم باشد و از تعریف های شخصی خودداری شود.
وی تصریح کرد:امام جمعه یک شهر باید طوری برنامه ریزی کند که همه ی هم و غمش ،فراهم کردن زمینه خدمت به مردم باشد.
امام جمعه بافت ضمن ابراز خرسندی از ارتباط روحانیت با جوانان در بافت ،یادآور شد:رابطه بین طلبه ها ،روحانیت و جوانان در این منطقه خوب است،که بر گرفته ، از حضور روحانیون و طلاب در مدارس و مراکز آموزشی می باشد.
وی گفت:با حضور در مراسم مسابقات ورزشی و باشگاها در سطح شهر و همچنین مشارکت در اهداء جوایز ،در ارزیابی فوق تاثیر پذیر خواهد بود.
ابراهیمی اظهار داشت:برای مقابله با جنگ نرم ،خانواده ها بیشترین نقش را به همراه دارند، که با تقویت مساجد با حضور جوانان و تبین احکام دینی و زندگی اهل بیت (ع) می توان در این زمینه موفق شد.
وی ضمن رد کردن ،ادعایی مبنی بر دین گریزی جوانان گفت:طرح موضوع دین گریزی جوانان ،حرف سنگینی می باشد ،و حضور اکثریت جوانان در مراسم محرم و تاسو و عاشوا این موضوع را رد می کند.
ابراهمی ،اتحاد و همدلی بین مسئولان را نیاز اولیه شهرستان بافت برشمرد و گفت: در شهرستان بافت فضا خوبی وجود دارد که زمینه خدمت به مردم را فرهم کرده است.
وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا به عنوان خیر و برکت در شهرستان بافت خاطر نشان کرد:شهدا مایه آرامش شهرستان می باشند و هم چنین مامنی برای کسانی هستند که غمی دارند.
ا براهیمی افزود:هئیت شهدای گمنام با حضور جوانان راه اندازی شده و برنامه های فرهنگی و مذهبی متنوعی با حمایت مسئولان امر اجرا می کنند.
وی گفت:فاز اول بارگاه ملکوتی شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان با همکاری ،استانداری کرمان ،بنیاد حفظ و نشر آثار و شهرداری بافت در حال انجام می باشد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.