سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

امام جمعه زرند: زرند میزبان 2 شهید گمنام است



[center]http://yascms.ir/emam/gozaresh/a1002.jpg
[/center]


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌السلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه شهرستان زرند میزبان دو شهید گمنام است، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان گمنام فردا شنبه 10 آبان ماه جاری از محل میدان شهدا برگزار می‌شود.

وی آحاد مختلف مردم شهیدپرور شهرستان زرند را برای حضور در آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام فرا خواند.

امام جمعه زرند با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام اضافه کرد: در این ایام محافل عزاداری با حضور همه اقشار مختلف برگزار می‌شود، اما آنچه در این ایام مهم است که باید رعایت شود، نهادینه کردن فرهنگ عاشورا و تبیین سبک زندگی عاشورایی و حسینی است که باید به آن توجه جدی و لازم شود.

ابراهیمی با بیان اینکه هدف از قیام و نهضت عاشورا اصلاح و هدایت جامعه است، ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ضامن سعادت و برپایی جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود، افزود: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی معروف است و هر حرکت تضعیف‌کننده نظام منکر به‌شمار می‌آید.

خطیب جمعه زرند در ادامه با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، این فریضتین را یک ضرورت برای جامعه دانست و در ادامه یاد و خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی را گرامی داشت.

ابراهیمی با اشاره به حادثه اسیدپاشی در شهر اصفهان ضمن محکوم کردن این عمل ناجوانمردانه خواستار مشخص شدن عوامل این حادثه و برخورد قاطع با عوامل آن شد.

وی گفت: انتساب این گونه حرکات زشت به آمران به معروف و ناهیان از منکر توطئه‌ای بیش نیست و بعضی از این قربانیان از خانواده‌های مومن و متدین هستند.


انتهای پیام/80021/ی30/ف4004
برای دیدن لینک خبردرخبرگزاری فارس برروی لینک زیرکلیک کنید:
file:///C:/Users/windows%207/Pictures

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: مدیر
لینک مستقیم: http://www.yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=5016